BF Januari 2016 :)
Halloj alla fina!
Har följt tråden sedan start men hade lite problem att ordna ett konto! Men nu så! Är i v 14 (13+4) med första barnet, är 24 år och sambon är 30. Det gick väldans fort för oss, månad ett var vi gravida och det kom som en smärre chock då vi hade räknat med att det skulle ta längre tid, men vi är otroligt glada såklart! :)
BF alltså 6/1, har inte gjort något VUL eller liknande bevis på bebis. I min kommun Nyköping är de snåla med sånt, får vänta tills 18/8 då är det dags för UL. Har för övrigt mått okej tror jag, illamående och trött, och dålig aptit (har kräktd 3 ggr) så jag har gått ner ett kilo istället för upp. Men jag är inte den nojiga typen direkt, det får sambon stå för hihi! Är mest nyfiken på om det är två då vi har mycket tvåäggstvillingar i släkten. :)
Mitt blodtryck låg "perfekt" så det var ju kul att få höra något bra på inskrivningen, väntar på svar ifrån blodproverna. Men nu äntligen börjar det gå åt rätt håll med illamåendet känns det som, halelulja moment! Men vågar inte hoppas för mycket, vips så väntar man för länge med måltiden och så är man där igen haha!
Är det någon som väntar tvillingar i denna tråd?
Och vad har ni alla tänkt för vagn? (Verkar ju supersvårt!!)
Ursäkta om det blev en bok i tråden nu! Kraaam