BF Januari 2016 :)
Hej allihop!
Jag får hoppa in här jag med då jag för en vecka sedan fick veta att jag är gravid.
Jag är nu i V8 (7+0) och bf 18e januari.
Det är mitt första barn och vi försökte i 8 mån.
Hej allihop!
Jag får hoppa in här jag med då jag för en vecka sedan fick veta att jag är gravid.
Jag är nu i V8 (7+0) och bf 18e januari.
Det är mitt första barn och vi försökte i 8 mån.
Någon mer som är som mig i vecka 5+ och inte har nästan några symtom :-/ är så galet nojig så jag blir tokig...
Tycker det är märkligt hur olika landsting jobbar eller har jag fel? Många här som varit på vul tidigt... Jag blir inte inskriven förrän vecka 11 här. Tycker det är lite sent?
Kub-tester är tillförlitliga till 93% sa min barnmorska idag.
Ingen här från Växjö med bf i januari?
Jag och min sambo ska ha vårat första gemensamma barn bf 30/1. Min sambo har en dotter sedan innan. Jag är 27 och sambon 41.
Gjorde KUB-test då landstinget här erbjuder det, men det var alldeles för tidigt. Låg 1,5 vecka efter vad man först trodde så bf blev flyttat. Tyvärr får jag ingen ny tid för KUB för jag är utomlands i en månad. Men nu i efterhand gör det inte så mycket. Tycker man blir uppstressad av det. Men det var kul att se det lilla livet på skärmen och att det finns och lever
.
Provar här i tråden och ser om någon finns i liknande situation... Då svaren lyser med sin frånvaro.
Någon mer med b.f i januari som mår väldigt bra och har gjort hela tiden? Jag har varit trött och äcklad i omgångar och ömma bröst, men inte mer än så. Mår nästan oförskämt bra :-O
Vad skönt att det finns flera som mår bra. Nästan så man skämts
Nästäppa känner jag igen nu när ni nämner det. Tänk vad mycket som kan vara gravidsymptom som man knappt märker av.
När är ni beräknade WiMe06, MeEmmA och Seven Constanza?
För övrigt tänkte jag fråga er alla om ni är med om det här och vad det kan vara. Varje gång jag nyser eller rör mig lite fort, typ vänder mig i sängen eller reser mig från stolen så är det nästan som om att det hugger till i magen på mig, ganska långt ner och på vänster sida för mig, ingen annanstans och det gör rätt ont i några sekunder och sen går det över. Någon mer än jag? :P
Någon som vet om det finns någon mer hemlig grupp för bf i januari eftersom den andra är stängd för nya medlemmar?
Samma här, tror inte min sambo hade velat ha fler om jag var outhärdlig
enligt ultraljudet så är det beräknat till 30/1.
Jag är bara glad att må bra för jag vill gärna ha en till tätt, och om jag hade mått uselt skulle nog inte min man gå med på det . Nu vet man ju inte om nästa graviditet blir lila lätt men man kan ju alltid hoppas. Jag är beräknad 4/1 så jag gick in i v 17 igår, du då?