Inlägg från: cattis83 |Visa alla inlägg
  • cattis83

BF Januari 2016 :)

Har en liten undran om mitt rul. Tänkt på det sen ultraljudet. När hon mätte lårbenet så tog hon en vy underifrån bebisens rumpa. Som man skulle ta ett kort inne i från toaletten när man sitter där. Jag såg lårben sen tre små vita streck å sen det andra lårbenet. Typ så här fast lårbenen var längre
    | ||| |
    Alla strecken var lika vita.
    Någon som vet vad de tre strecken är för något?

• cattis83
    Seven Costanza skrev 2015-08-27 17:25:03 följande:
    Om jag förstått det rätt så är de tecken på att det är en flicka. Jag väntar en pojke och i samma position på bilden såg vi pungen tydligt mellan lårbenen smile1.gif . Sa hon vilket kön ni väntar?
    Okej hi hi en tjej. Hon frågade om vi ville veta innan hon började men vi sa nej... Men nyfiken e jag. Lite klumpigt av henne. Fast jag tror själ att jag väntar min tredje grabb... Fast denna graviditet är hel olik de jag haft så vem vet... ????
  • cattis83
    WiMe06 skrev 2015-08-28 00:09:38 följande:

Är det fler som har problem med sömnen? Jag har jättesvårt att sova ibland, det är både nästäppa, en miljon toalettbesök och extrem varmt som ställer till det. Borde det inte vara tvärtom, att man får skönhetssömn dessa månader så man är riktigt utvilad när nästa sömnstörning kommer smile2.gif

Här e en till har precis kissat.... Myrkryp i ett ben.. Täppt i näsan... Å inte kan ja somna om än
Svar på tråden BF Januari 2016 :)