BF Januari 2016 :)
Hej!!
Jag plussade svagt idag, bf 18 januari.
Om allt går bra...har haft 2 tidiga missfall innan jag fick min älskade pojk!
Blir mitt andra barn. Har en son på 18 månader.
Hej!!
Jag plussade svagt idag, bf 18 januari.
Om allt går bra...har haft 2 tidiga missfall innan jag fick min älskade pojk!
Blir mitt andra barn. Har en son på 18 månader.
Har inte varit här på länge. Jag är i v 8 nu. Har en himlans mensvärk senaste dagarna. Fler som hade eller har det?? Man blir ju nojjig.
Jag har förresten mått fruktansvärt illa sedan v 6-7. Förra gången jag var gravid blev jag sjukskriven vid denna tiden av mitt fruktansvärda illamående. Nu gör jag allt för att stå ut.
[quote=75419337][quote-nick]FruGru skrev 2015-06-14 10:21:47 följande:[/quote-nick]
Denna oron. Mitt illamående försvann spårlöst. Bara sådär en dag. Och självklart var det så skönt men oxå jobbigt för oron växer.
Visst är jag fortf trött. Magen är svullen. Men annars inget sådär..
Vecka 8+6 idag...
Det kommer tillbaka ska du se! Har varit så på mig oxå från dag till dag.
Har ni molvärk? Jag har andra symptom men inte det. Har alla det?
[quote=75427433][quote-nick]haannah skrev 2015-06-16 10:59:55 följande:[/quote-nick]
Har VUL imorgon (v. 10, 9+3) och börjar bli riktigt nervös. Jag vill inte höra igen att det inte finns någon hjärtaktivitet. Vill sååå gärna höra att allt ser bra ut och se fina hjärtslag. 9.30 imorgon är det dags, och jag håller alla tummar jag kan att det här går vägen! :) ska bli intressant och se om man blir flyttad något, om det är så att allt ser bra ut :)
Har oxå vul i morgon! Oroligt som alltid. Man är ju beredd på det värsta. Har haft MF innan, dock aldrig MA. Men jag tror det går bra. Det känns så. Hade samma känsla när jag var gravid med min son och då hade jag rätt. Men man vet ju som sagt aldrig. Lycka till!!
Hej! Också varit på ultraljud och allt såg bara bra ut!!!! Underbart!!!!
Är verkligen ledsen för allas er skull som fått dåliga besked. Har själv haft upprepade MF så jag vet precis hur det känns ska ni veta. Men tillslut gick det bra och jag fick min son och denna gång gick det bra med en gång! Så ni ska veta att nästa gång går det säkerligen bra och om inte så gör det det nästa! Ni kommer att få er bebis. Kram på er
[quote=75433717][quote-nick]20110303 skrev 2015-06-17 20:11:36 följande:[/quote-nick]
Idape: grattis så härligt o få se den lill*!
Seven costanza: fryser gör jag ju med! tog på mig fleccen inomhus här hemma innan och mannen går i shorts;) Skönt att du mår så bra annars, bara att njuta:)
Tack!! hur mår du annars då?
Grattis! Får jag fråga vad du fick för sannolikhet och hur gammal du är? Jag ska själv göra KUB imorgon. Är 31 och över 30 brukar man inte få superbra siffror.