BF Januari 2016 :)
Här kommer jag också.. Fick vår första son i maj -14 och väntar nu ett nytt litet pyre..
Plussade 29/5 (perfekt present till mors dag! :) ) men hade ingen aning om hur långt gången jag var då - hade inte fått mens efter att ha plockat ut p-staven jag skatteintäkterna efter förra förlossningen..
Fick efter mycket om och men en tid för dateringsultraljud som vi var på i måndags och därför hälsar jag nu här - BF 28/1..
Till skillnad från många här har vi dock berättat för både familj, nära vänner och jag på jobbet (min sambo är föräldraledig så han har inte berättat än).. Då jag har lite särskild arbetsplats var jag tvungen att kolla upp reglerna - förra gången var jag tvungen att gå hem i vecka 12.. Nu får jag dock jobba så länge jag vill i stort sett så kommer nog jobba fram till lucia ungefär, som det känns nu i alla fall.
Magen är stor som en badboll redan, folk har skrattat och sagt att där måste vara mer än en eller att läkaren tagit fel datum.. Men jag blev jättestor jättesnabbt sist också. Får redan köra på gravidbyxor och planerar att sy ett gäng gravidtröjor och -klänningar också.. Ändå har jag, precis som förra gången, bara gått ner i vikt då jag helt saknar aptit.
Har varit så gruvligt trött och inte orkat mycket mer än att jobba men nu känns det som att det börjar vända.. Men så är det också enda symtomet jag egentligen känner av - inget illamående, ömma bröst eller ont i magen.. Så det känns helt okej ändå, jäkla tur att jag har en så bra sambo dock! :)

Vi har köpt dubbelvagn i fint skick av min bror för 1500 kr och fått flera påsar med kläder. Måste gå igenom dem snart så jag vet vad jag kan köpa med gott samvete haha!