BF Januari 2016 :)
Har ni gått upp nånting i vikt tjejer? Jag är nojjig över att jag inte gått upp alls.
Har ni gått upp nånting i vikt tjejer? Jag är nojjig över att jag inte gått upp alls.
Är det någon mer som tittar på Barnmorskan i East End på SVT? Jag tittade nyss på senaste avsnittet på svt play och grät som en tok! Väldigt sorgligt men jag rekommenderar verkligen den serien. Jag blir så tagen nu av allt som ha med småbarn att göra. Känner mig dock fortfarande väldigt nervös för ultraljudet nu på onsdag för jag känner mig inte alls gravid, nästan övertygad att det inte är någon därinne... Usch hoppas så att allt går bra!
Lider med er alla som inte känner av så mkt och är oroliga. Det är jobbigt när man känner en sån oro som inte vill ge med sig. Ni som har vul, hoppas såklart jättemkt för er att ni får se era små knyten sprattla och boa in sig där inne. Styrkekramar till er.
Lider med er alla som inte känner av så mkt och är oroliga. Det är jobbigt när man känner en sån oro som inte vill ge med sig. Ni som har vul, hoppas såklart jättemkt för er att ni får se era små knyten sprattla och boa in sig där inne. Styrkekramar till er.
Lanylena - åh så mysigt, då ligger du precis en vecka före mig. Jag är v 7+6 idag.
Har just sovit i 1,5 timme och skulle kunna sova lika länge till. Haha.
Idag föll förresten första kommentaren när jag lämnar på dagis.
Alicia 6 år kommer fram och säger HÖGT "Har du en bebis i magen (pekar på mig) det ser ut så!!"
Haha, vad säger man liksom.
Det är inte klokt vad ungarna har känsla
Hej! Kort förra meddelandet blev,är ny här. Jag har som sagt BF 26 januari. Gravid med vårat första barn. Går in i vecka 8 nu på onsdag. Fick idag genomskinliga långa strängar påpaporet när jag torkade mig. O nån gele liknande klump.. Ringde sjukvårdsupplysningen som inte gav nåt vettigt svar tycker jag.. Nån som vet?
Vi har precis fått se vår fina lilla räka, hjärtat slog så fint!! Beräknad 7+6 , beräknad förlossningsdag 18e januari.
Babytigger - Jag håller med ovanstående i alla kloka ord, du verkar vara så otroligt stark. Hoppas så att det blir er tur nästa gång och att allt går bra då. Kram till dig!
Varit på VUL nu, hjärtat tickade så fint och bebisen sprattlade med armarna! Blev framflyttad två dagar så är i v 10+0 idag, så precis som jag räknade från början. BF 6/1 .