BF Januari 2016 :)
Någon som äter folsyra?
Någon som äter folsyra?
Härligt, jag började nu vid plus, hehe bättre sent än aldrig :) med nr 1 åt jag nog inga :( men vackrare och friskare flicka får man leta efter :)
Vet inte om de blev fel när caisas gjorde bf lista, jag blir bara hoppad till sida 5,
Tog mig friheten att hjälpa och gjorde en ny tråd, här är länken
www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista
Caisas kan du lägga den i trådstarten så är den lätt att klicka på :)
Hej. Jag plussade ikväll och har bf 9 januari. Går allt vägen så är detta min nummer 3 ????????
Imorse tog jag ett nytt test! På bilden ser ni mitt första test från i lördags (ÄL+10), sedan +11 och +12 och längst till höger dagens! 

Grattis elanor, och välkommen till gruppen! Jag lägger till dig i nästa BF-lista! 
Vill ni kanske berätta lite mer om er själva allihop? Så mycket som ni känner er bekväma med såklart!
Som jag skrev i trådstarten så är jag 26, maken 33, och det är vårt första barn. Vi bor i närheten av Stockholm och har en liten katt också. Jag är diabetiker sedan 6 år ooch jobbar inom IT.
Någon mer här som tränar och/eller äter LCHF? Det gör jag, framför allt för att ha bra blodsocker och jag hoppas att det kommer att hjälpa mig hålla vikten ganska stabil nu under graviditeten. 
Jag är 28 och sambon 30. Denna gången gick det på första försöket, med dottern tog det över ett år, så vi är såklart väldigt glada för det! Vi bor utanför Växjö, på landet i ett hus vi köpte för 3 år sen. Vi har två hundar och några höns ;)
Ni som har barn sedan innan, kommer ni köpa syskonvagn eller använda er av ståbräda? Vi velar lite, men har ju tid att fundera på det..
En intim fråga, har ni mkt flyttningar? Jag har fått det o tror varje gång att det blivit missfall. Försöker inte tänka på de men kmr upp i huvet hela tiden :/