Inlägg från: Eleonor01 |Visa alla inlägg
  • Eleonor01

BF Januari 2016 :)

amalie79 skrev 2015-08-28 06:16:03 följande:

Jag för min del sover som ett barn, peppar peppar. Känner mig väldigt utvilad på morgonen. Ett toabesök per natt är standard för mig sedan tonåren, och än så länge håller jag samma tid, sover 23:30-04, kissar och matar katten, somnar om till 06 då klockan ringer. Kan göra dessa saker i mörkret som tur är. Men tror det varit värre om jag inte redan var nattkissare:)

Jag är också vann vid att vakna minst en gång per natt sen tidigare men när msn vaknar tre ggr per natt när man är en sömn junkie då e det mega jobbigt... Äter dessutom kortison dagligen å tyvärr blir jag pigg av det :( tur att jag studerar så jag själv kan sätta tempot om dagarna! På lördag har halva min tid passerat!!! Var tog tiden vägen????
    Önskar er alls en go helg
  • Eleonor01
    WiMe06 skrev 2015-08-28 08:04:51 följande:
    Tänkte på en sådan typ åkpåse där man spänner bältet i ett hål liksom men som du säger med värmen, det blir ju väldigt varmt i en bil och sen med overall på det. Kanske bättre att satsa på en liten mjuk jacka och filt istället.
    Jacka ska du också undvika. Jag har arbetat m trafiksäkerhet i hela mitt vuxna liv å sett på tok för mycket som är farligt. Bältet ska alltid vara det som är närmast kroppen. Inte ytterkläderna. Detta för att undvika att det blir två krockar så att säga. En då smällen kommer å en när de inre organen får stryk av skakningarna.

Glöm inte detta även nu vuxna när ni senare bär vinterkläder. Knäpp uppjackan, bälta er å stäng sedan jackan om nu skulle frysa :)
  • Eleonor01
    Eleonor01 skrev 2015-08-28 08:08:42 följande: