himw skrev 2015-07-16 17:12:23 följande:
Jag känner mig också lite snuvad på de större brösten- alla mina kompisar som fått barn säger att de märkte det direkt men på mig har det inte märkts :)
Mina ömmade som tusan de första veckorna men inget nu.
WiMe06- vad kul med någon från Kalmar! Bor ni inne i Kalmar? Vart går du på MVC?
Vi bor i Berga så vi har haft inskrivningssamtal och hälsosamtal i Norrliden men jag trivs inget vidare där så nu har vi bytt till Verkstadsgatan istället men där var föräldrargrupperna fulla tyvärr, kommer vi missa mycket tror ni? Eller är det bara information i grupp?
Nej, vi bor i Lindsdal, också i villa, så det är skönt.
Jag går också på verkstadsgatan, vilken bm har du?
Jag skulle bara bli erbjuden plats i föräldragrupp om det fanns platser över så med andra ord kommer jag inte att få ngn plats. Det är säkert olika det där med vad man känner med f-grupp. Jag har bara gått med första barnet och kände det mest bara jobbigt för jag var så ung och alla andra var äldre och rätt otrevliga så träffarna blev mest bars jobbiga tyckte jag. Men det är ju mkt information, vi besökte förlossningen på en träff vet jag, sen visade dem lite hur bebisen skulle komma ut genom en docka och amningsinfo och sådär. Vet dock inte hur det är i Kalmar, för detta var på Öland jag gick då.
Vi har inte börjar titta så himla mkt på vagn ännu, det är mest bara jag som tittat på nätet lite och då har jag fastnat för brio smile och emmaljunga viking.