BF Januari 2016 :)
Hoppar in här, plussade idag på BIM -1 :) Enligt appen jag har är BF 6 januari, lite olika var man kollar. Hoppas såklart att allt går som det ska fram tills dess. Har hypotyreos så blir att ringa barnmorskan direkt på måndag. :)
Hoppar in här, plussade idag på BIM -1 :) Enligt appen jag har är BF 6 januari, lite olika var man kollar. Hoppas såklart att allt går som det ska fram tills dess. Har hypotyreos så blir att ringa barnmorskan direkt på måndag. :)
Okej :) Äter du bara levaxin?
Jag äter liothyronin också. Kommer nog dock få bråka en del under graviditeten med läkaren där. De brukar vilja ta bort lio och inte vilja att man ligger så pressat i tsh. Men mår inte jag bra, mår säkerligen inte barnet heller bra. Så min vanliga läkare kommer skriva ut lio/ levaxin till mig. Är väldigt nördig gällande mina sjukdomar haha
Skrev ju förut att ja inte hade så mkt gravtecken kvar men ångrar mig nu. Har fått halsbränna, mer ont i brösten och sånt illamående :/ men jag är glad ändå :)
Plussade för en timme sen, så jag måste hoppa in här. Haha, känns dock konstigt. Tror inte på det dock än 
Idag vaknade jag med ett sånt illamående att jag fick väcka mannen så han fick gå upp o göra frukost åt mig :) mår fortfarande illa men inte lika mkt!
Välkomna hit ni som är nya :)
Någon annan som fått yrsel? Blir jätte yr i mellan åt!
Har skapat en tråd på fb för oss, som för tillfället är sluten, men blir hemlig sen när alla som vill vara med, lagts till. Finns inget i rubriken eller beskrivningen som avslöjar vad det är för grupp. Här på fl kan man ju avslöjas om det finns många bekanta som känner till ens nick.
Gruppen heter Janu
www.facebook.com/groups/1592591414363909/
Jag plussade svagt på BIM -7 och gjorde ett nytt idag där det visar ett starkt plus.
Någon som känner ett tryck i underlivet? Precis som om när mensen kommer och skiten släpper. Är det för att livmodern ska börja växa? Fruktansvärt ont i ryggen med molvärk, yr, trött och illamående. Blä!
Idag ringde jag mödravårdscentralen och berättade att jag var gravid, det kändes stort på något sätt!! ![]()
Om en och en halv vecka ska jag dit på hälsosamtal!!
Det är lite mer på riktigt nu ![]()