BF Januari 2016 :)
Nu har jag lämnat stora på dagis och det gick mycket bättre än väntat, hurra
Lite tårar här hemma när det gick upp för honom att vi faktiskt skulle gå iväg, men lite kramar och att gosefilten fick följa med gjorde susen. Väl där var han jätteglad och berättade ingående om vad han fått av tomten för fröken.
Frågade om hans schema fram till bebisen kommer, vilket ju är max onsdag och de sa att det inte spelade dem någon roll. För deras skull hade han fått gå heltid men jag tycker att 9-15 blir lagom så kan vi mysa lite här hemma på morgonen.
Nu är jag så j-kl trött på det här och vill verkligen inte bli igångsatt! På 1177 och liknande står det ju att det inte går att skynda fram förlossningen, bebisen kommer när den kommer. Men vad finns det för knep? Hallonbladste skriver många om, finns det på typ ica eller bara i specialaffärer? Hålla igång borde ju på sätt och vis "hjälpa", det måste ju bli större tryck nedåt av att stå och gå? Ska börja med att städa ut julen och sedan åka och handla 
Hehe sist så bowlade vi samma dag som hon föddes, det var ju SÅÅÅÅKLART därför hon föddes ;) haha! Annars provade jag allt som jag skrev för ngn dag sedan, mirakeldryck, färdknäppande, springa i trappor, springa i spåret, ngn slags egen hinnsvepning, hallonbladste och annanas, fick massage på alla möjliga punkter på fotknölen, ryggslutet pch tummen, you name it men på bf + 5 kom hon haha... Denna gång utsätter jag mig inte för varken mirakeldryck eller "påtvingat" sex pga av förlossning, de spelar nog ingen roll :(

.. Inte så mycket och inte så att jag har mycket besvär men det är inte så kul att gå på toa, vilket jag ju gör typ hela tiden. Någon som fått det och hur blev ni av med det? Var det något ni märkte av under förlossningen? Försöker äta fiberrik mat och dricka mycket vatten, ska iväg till apoteket och köpa salva nu tänkte jag. Buhu, kunde inte ungen kommit nu så jag hade sluppit en åkomma till!