BF Januari 2016 :)
Brösten är värst! Råkar jag röra vid dom så dör jag typ. ![]()
Brösten är värst! Råkar jag röra vid dom så dör jag typ. ![]()
Har gått och blivit liten nojjig eftersom jag knappt har några symptom och inte kommer att göra VUL
Funkar gravtest så här sent? Visar de negativt om man fått missfall? Är i v.12 nu.. Tog blodprov på hälsosamtalet och inför KUB i tisdags, det senaste har de kanske inte hunnit kolla ännu men om de såg att man inte var gravid på dem borde de väll höra av sig?
Vilket datum ska du dit?
Jag gillar att planera och visualisera så för mig kändes det som att förlossningen var tillräckligt mycket överraskning i sig. Jag kommer så klart bli lika glad för vilket som men hur som helst vill jag gärna veta. Gått in i v 12 idag! Wihoo snart en milstolpe passerad och kub om 1 1/2 vecka ungefär.
Bm räknade ut bf t 5/1 o fl till 4/1 går på 5/1 en dags marginal till till årsskiftet ;)
Har så svårt att dölja magen nu.... En kollega kollade så misstänkt på den igår så jag försöker dra in den men det är ju nästan omöjligt. Vill ju berätta själv o inte bli avslöjad. Men snart så.....vill bara gå 12 fulla veckor först!
Är så himla glad och positiv idag och har varit det i flera dagar,känner mig så lycklig att va gravid. Har inte känt så på 4-5 veckor utan mer deppig och orkeslös så det är så skönt!
Hur mår ni??
Visst är man lite orolig att det skall bli december?! Verkligen ett I-landsproblem men jag vill mycket heller att det ska bli januari..
Någon som undrar hur man ska lyckas undvika frågor kring varför man inte vill äta rostbiffen på midsommar? Jag älskar kött och min familj vet det, och enligt min käre far är det bara rostbiff & lax dom serveras för oss. Misstänksamt när köttälskaren tackar nej till rött kött..
Någon mer än jag som har fått extremt dålig hy? Massa små finnar bara poppar upp i hela ansiktet & jag som typ aldrig haft finnar i hela mitt liv :(
Hur gör ni alla nu på midsommar? Vi vill inte säga det ännu, men vi har fest hemma hos oss så det enkla sättet och skylla på att man kör funkar inte. Jag vill inte säga det ännu men är heller inte sugen på att krångla/luras en massa med det... Kommer att drick alkoholfri öl, inte skylta med det men inte heller hälla över i andra flaskor och sådant. Om någon misstänker får de väl göra det 
Något roligt är att för tre år sedan var det precis likadant när jag var gravid med vår son. Midsommar och då var jag i vecka 6 så ännu tidigare än nu. Min svägerska var också gravid och bara tre dagar "senare" än mig. Då förstod vi ju båda två att den andra var gravid
Nu misstänker jag att det är likadant igen, att vi båda är gravida. Så det ska bli spännande att (kanske) få veta att det blir ytterligare två jämngamla kusiner!
Vi sade inget i fredags men gissar att de kanske misstänker något. Jag brukar inte dricka snaps och smög med alkoholfri öl. Senare drack några andra vin medans jag drack cider (alkoholfri såklart) och det verkade nog lite misstänkt. Min svägerska drack inte heller, men hon hade bilkörning att "skylla" på
Ska bli roligt att se om hon är gravid eller om det bara är jag som är besatt!
Bara 8 dagar kvar till kub, sedan kan jag nog våga berätta för fler.