BF Januari 2016 :)
Sitter nu på akuten, dock inte för min skull utan för bästa vännen! Hon har spytt hela dagen och nu på kvällen kom det med blod.
Vi skulle precis sätta oss och äta, som ända nyktra på plats så körde jag gärna..
Sitter nu på akuten, dock inte för min skull utan för bästa vännen! Hon har spytt hela dagen och nu på kvällen kom det med blod.
Vi skulle precis sätta oss och äta, som ända nyktra på plats så körde jag gärna..
Ikväll är sambons sista "grabbkväll".
Han och tre nära vänner är ute och äter middag, dricker alkohol och spelar bowling..
Tycker det är rätt skönt att få vara ensam hemma ikväll.. Också skönt att jag inte har några känningar och ett tag kvar till bf.
Nu ska jag njuta av lugnet, se på vad jag vill och äta min favorit mat! Ha en trevlig kväll alla..
Vilken natt! Jag kunde inte somna fören efter 02.00.
Jag har så ont i rygg och höfter att jag vänder mig om flera gånger per natt och vaknar varje gång! Behöver gå och kissa typ varannan gång jag vaknar. Har även mått illa i snart en vecka igen och det finns inget som gör att det underlättar.. Igår spydde jag även. Såhär mådde jag i början av graviditeten oxå..
Nu längtar jag som tusan efter bebis och hoppas jag slipper gå över tiden, det är långt bara till bf känner jag! Har bf den 28/1.
Hoppas ni andra mår bra och kan njuta av sista tiden nu..
Fick världens sockersug nu på kvällen, ställde mig och gjorde chokladbollssmet, rullade typ hälften av smeten då svärmor kommer över på fika imorgon. Och nu sitter jag med skålen i knät och äter rakt ut!
På tal om svärmor. Min sambo är adopterad och hans föräldrar är tio år äldre än mina och känner att de börjar bli trötta och äldre. Och eftersom vi nu snart ska ha vårt första barn har hon sedan mitten av graviditeten sagt att vi måste skynda oss med nummer två. Hon vill ju hinna uppleva deras uppväxt, som hon uttrycker det. Tycker inte alls om hur hon kan tala om för mig, som inte alls trivs med att vara gravid att jag måste skynda mig att bli gravid igen..
Vi hade svårt att bli gravida med detta barn så jag vill bara njuta och ta allt som det kommer!
Det är dom som ska ha hand om vår hund mesans vi är inne.. Vill dock inte ha dom här när hunden träffar bebis första gången för dom jagar gärna upp honom..
Försökte säga detta när vi var över på middag i helgen.. Svärmor blev så arg att hon lämnade bordet och gick till sitt rum..
Nu mår jag dåligt över detta och vet inte hur jag ska hantera allt..
Som att stressen inför förlossning inte är nog..
Så tröttsamt att inte kunna somna om när man vaknat på natten. Vaknade 04.30 och nu är klockan 06.00. Bebisen har rumlat runt som tusan... Och jag som behövde sova ordentligt för att göra klart min inlämning idag, men nu går jag nog upp istället för det här är ju dryyygt. Kan ju bli en eftermiddagslur om det behövs
Har ni lätt för att somna om? Några tips?
Jag har åkt på svinkoppor..
Har en liten samling blåsor en liten bit under underläppen.. Är det någon som vet om detta är farligt? Vet att det är smittsamt, men har 21 dagar till bf.. Något jag ska tänka på? Förutom att inte peta, tvätta händer med tvål o vatten och sunt förnuft..