Seven Costanza skrev 2015-12-15 18:09:01 följande:
Vad fint skrivet! Jag har tänkt på det flera gånger just att det faktiskt finns en liten person härinne som ska bli en lite större person och sedan en vuxen och att VI ska få vara med på den resan. Känns overkligt men jag ser fram emot det!
Ja där har ni verkligen nåt att se fram emot - eller ja det har vi ju alla, men det är verkligen helt obeskrivligt, och ofattbart! Denna PERSON liksom! Som man mindre och mindre kan bestämma över, haha. Tur att de inte börjar som fyraåringar (eller tonåringar för den delen!) så man förhoppningsvis hinner förbereda sig.

Eleonor01 skrev 2015-12-15 18:14:30 följande:
Stod nästan å grät i måndags på min pojkes lussedag :) första året han gick på riktigt. I fjol vs han enda pojken på avdelningen som vs frisk från influensan så det ställdes in. I år är han 4,5 år å verkligen stolt över att vara med <3
Det är ju helt fantastiskt! Här lussar hela förskolan tillsammans, fyra avdelningar, så det är gott om barn från de allra minsta som bara sitter där med fröknarna, till de stora som går sista året innan förskoleklass. Märkligt att se min lilla plutt bland de större barnen, fast han bara är fyra år än. Snart blir han ju ännu större, när bebis kommer...