BF Januari 2016 :)
Fick precis kallelse till KUB 9 juli.
Och nästa torsdag ska jag till BM och lyssna efter hjärtljud. :)
Någon annan som har eller ska göra KUB?
Fick precis kallelse till KUB 9 juli.
Och nästa torsdag ska jag till BM och lyssna efter hjärtljud. :)
Någon annan som har eller ska göra KUB?
Jag behöver eran expertis tjejer, jag har från och med igår känt att jag har ont i vänster skinka(rumpan). Smärtan kom på kvällen och det gjorde ont även när jag sov i sängen och skulle vända mig.
Nyss när jag skulle gå på toa kom jag inte upp ur soffan. Det drog och smärtade nåt förskräckligt i rumpan, jag kom inte iväg utan hjälp av killen.
Vet någon vad det är? Gör inte ont i ryggen bara i vänstra skinkan. 
I-landsproblemsvarning! Jag får så trassligt hår när jag är gravid, samma visa förra gången. Kan knappt reda ut det när jag duschat.. någon mer som har detta?
Var och badade med en kompis och såg ut som ett troll efteråt. Kunde verkligen inte reda ut det och hon satt och väntade 
.Hej på er.
Jaha... hemkommen efter att blivit skrapad igår efter ett ytterligare ma/mf ???? blir nr 8 då... så ingen bebis denna gång heller och nu gick jag ända till v 10 denna gång. Mina tidigare mf har varit i v7 typ :-/
Hemsk upplevelse med katastrofal personal och andningsuppehåll och intensivvård. Blir nog en lex Maria av allt :-/
Så nytt försök för mig. Tänker inte.vänta på mens utan vill köra igång direkt men skippar är testerna denna gång. Hoppas att det kan gå fort nu och att nästa bebis vill stanna ????????
Kram på er alla och lycka till nu tackar jag för mig!
Hej allihopa! Hoppas ni haft en bra helg :) 12+4 idag och inskrivning i em på mvc, imorgon är de UL för KUB. Föresatt att det går bra kan jag nog börja slappna av och berätta för familjen, ska bli så roligt. Håll tummarna för mig!
Så tråkigt att läsa om er som fått missfall.. håller tummar och tår för att det ska gå vägen för er nästa gång!
Hoppas ingen bestämmer sig för en spontan kyl-röjning!
Stod att det skulle förvaras i kyl tills man lämnade över det.