WiMe06 skrev 2015-12-21 09:55:26 följande:
Åh så himla härligt för dig, bara hem och njut nu. Ja, det blir väl lite drygt att bara ligga på soffan, men bara känslan att den finns där när du behöver vila är ju jättehärligt för dig. Usch vilken hemsk förkylning du verkar fått, hoppas verkligen den släpper med vilan nu också.
Kom nyss hem från bm och landade på soffan, haha. Hon var så glad att jag kom idag och inte hade fött ännu. Så nu blev jag släppt med jättebra värden, en mage större än några utav tidigare grav. Hjärtljud som var supertydliga och fina och orden "nu gör du ingenting i jul och nyår för vi ska ses den 4 januari och efter det får du föda", haha.
Bored already!! Haha! Läste ut min bok (Än finns det hopp av Karin Wahlberg, rekommenderas varmt, läste ut den på två dagar!) och har ingen lust att se på tv. Men det är en rätt skön känsla att vara uttråkad, det var längesen!
Underbart att värdena var bra och magen växer! Haha härlig kommentar från bm! Vi har sista mötet inbokat dagen före nyårsafton och sen har vi inte bokat mer, "så får vi se om vi behöver en tid till" säger hon och jag känner att jaa, såklart vi gör, haha!