WiMe06 skrev 2015-12-26 15:11:51 följande:
Jo, visst är det så, dem behöver ju lära sig det också
Åh, vad lyxigt med en klippning, det hade jag verkligen också behövt en, men känner mig så jäkla mesig nu så det känns som jag vill undvika allt att ge mig iväg. Att gå på köpcenter ä blir jag inte så avis på, hihi.
Älskade villervallas kläder förut men barnen uppskattar dem inte så mkt längre men nu kanske man kan börja kika lite på deras kläder igen
Den där jäkla slemisen skrämde slag på mig, haha, vet ju att det kan dröja även att den gått men jag analyserar verkligen varenda liten känning i hela kroppen. Har massa känningar i ryggen idag och bebis är extremt hårdhänt när hon bökar omkring där inne, vette katten vad hon håller på med egentligen ;-P
Mitt hår är så slitet så jag måste verkligen, hehe. Svårt att få borsten igenom emellanåt. Har långt hår, ner till midjan nu sen det växt så fint under graviditeten. Fasar för håravfallet efteråt! "Bebisfjunen" jag fick efter förra gången har ju precis växt ut till vettig längd så det inte står åt alla håll! Jag tappade så himla mycket hår efter förra förlossningen, blä. Men det blir inget avancerat i morgon, bara topparna, så det blir väl typ en halvtimme bara.
Jag har tur, sonen älskar fortfarande färger av alla de slag och därmed Villervallas kläder, haha. Det är så bra för de passar hans kroppstyp perfekt. Jag har jättesvårt att köpa kläder till honom i vanliga butiker för då måste jag alltid gå upp i storlek. Särskilt om han ska ha nåt från "tjejavdelningen", då får vi gå upp 2-3 storlekar!