BF Januari 2016 :)
Jag har också börjat få kramp i vaderna, måste köpa magnesium! Det kan hjälpa tydligen och jag tyckte det hjälpte förra gången. Sovit en hel natt har jag inte gjort sen jag blev gravid, måste upp och kissa minst en gång. Men jag har iaf inte den jobbiga insomni jag hade med sonen, då kunde jag vakna vid 2-3 och vara klarvaken utan chans att somna om på ett par timmar! Hemskt var det för jag var samtidigt trött, och frustrerad över att inte kunna sova ut innan bebis.
Gjorde glukosbelastningen och var på bm-besök igår. Fick inga svar på glukosbelastningen direkt faktiskt, det hade hon också trott men de tog inte stick i fingret efteråt utan skickade på analys så det dröjde. Nya rutiner antar jag. Så hon skulle höra av sig om det visade nåt, men mitt fasteblodsocker låg perfekt så hon trodde inte det skulle vara nån fara. Alla andra värden såg bra ut och magen växer som den ska. Och på onsdag ska jag till läkaren igen och diskutera utökad sjukskrivning... Nu har jag så ont att jag knappt tänker "hur ska jag hinna med jobbet?!" längre. Jag fixar det uppenbarligen inte, när jag inte jobbar så ligger jag bara, jag kan inte ta mig an nånting roligt. Skulle vilja gå på bio med maken men vet inte om jag kan sitta still så länge... Kanske om jag får vila mer på vardagarna att jag faktiskt kan vara mamma och maka lite också, det vore fint. Det blir ju som sagt inte så mycket tid till annat än mammandet sen.