Inlägg från: amalie79 |Visa alla inlägg
  • amalie79

BF Januari 2016 :)

Seven Costanza skrev 2015-12-26 07:28:54 följande:

Jaha, nej jag däremot vilar ju vanligen ingenting alls - har ingen som helst foglossning och är inte trött heller. Har kanske vilat en gång i veckan i en halvtimme eller så. Jag pluggar, är på stan eller umgås med folk så det kan gå många timmar mellan att jag tänker på bebisens rörelser, så det ska liksom vara stora rörelser för att jag ska märka av det om jag inte aktivt bestämmer mig för att lägga mig och räkna.

Okej ja då får jag hoppas att jag inte heller behöver kraftigare än det jag köpt, men man får väl se. Jag ska fråga ifall jag kommer få på förlossningen eller om jag behöver ta med mig egna dit.

Samma här. Tycker nästan den lugnare nu när jag inte jobbar- men å andra sidan så stressar jag ju inte nu. Mindre sammandragningar också till kanske så många på en dag som jag hade på en förmiddag innan kanske ( de gjorde aldrig ont)

Min har aldrig varit crazy direkt utan ganska snäll och stillsam. Nu under julen har jag knuffat igång den ett par gånger tom men alltid blivit lugn igen för på kvällen och morgonen bökar den runt.

Rörelserna är "mindre" till arten, mer knuff, buff, mindre spark, klart det är inte mycket plats där nu(v38 börjar idag)

Under dagtid inte mycket rörelse alls, inte som jag känner iaf.
  • amalie79
    qatteriin skrev 2015-12-26 07:16:33 följande:

Åh vad bra att du fick så bra svar! När jag läser det du skrivit inser jag att jag antagligen känner så mycket som jag gör eftersom jag i princip alltid ligger och vilar, pga fogarna. På julafton kände jag mycket mindre för då var jag ju igång hela tiden. Så det är klart att jag känner massor eftersom jag alltid är i stillhet, bebis står för aktiviteten, hehe.