BF Januari 2016 :)
Är det någon mer som har huvudvärk ofta? Hur tänker ni kring alvedon? Tar ni alvedon?
Är det någon mer som har huvudvärk ofta? Hur tänker ni kring alvedon? Tar ni alvedon?
WiMe06 - tyckte mig se att du var från Kalmar och att du har barn sen innan? Jag med :) Har en liten plutt på snart ett år och plussade igår så borde ha bf den 22a januari!
Jaha! Vad kul! Jag har också en son sen innan. Hur mår ni? Min förra graviditet fick jag ont i brösten o blev hungrig fram till vecka 7 o därefter illamående o trött. Det som gjorde att jag misstänkte det den här ggn var att jag fick halsbränna? Något jag aldrig haft när jag inte varit gravid. Jag är också sjukt dålig i kistan ;)
Nyss hemkommen från vul, trodde jag skulle få se ett litet tickande hjärta, men tyvärr blev jag tillbakaflyttad en vecka, så nu är jag i v 4+6 igen, så nu går vi igenom den kritiska veckan en gång till. Har ett vul den 2 juni igen på en annan klinik så kommer gå på det med och hoppas jag får se ett tickande hjärta då istället. Men det känns som en evighet dit.
Där jag gjorde vul idag är det samma taxa som för besök på VC, 200:- betalade jag. Frikort gäller men det är jag inte uppe i. Nu var jag hos samma som jag gick med mitt mf, men innan jag ringde ditt pratade jag med en annan privat gyn, då frågade jag om man kunde boka tid för vul, hon frågade ju givetvis varför men då sa jag att det var för jag var orolig då jag fick mf i april. Så jag kunde få vul där också men dem hade inga tider förrän ganska långt fram. Det hade kostat 200:- där med.