BF Januari 2016 :)
Kanske testa gravidyoga eller nån avslappningövning för att komma ner i varv och försöka vara i nuet?

Ok, jag har nog fått min första riktiga gravidcraving den här graviditeten.
Saltlakritsglass med stelnande saltlakritstopping... My god vad gott!! Typiskt att fastna just för lakrits som man ska vara försiktig med!! Men en liten skål i veckan borde inte vara nån fara.
Såg att det diskuterats skötväskor och det var någon som blivit förtjust i Littlephant messenger men tyckte att den var lite stor. Måste då tipsa om denna.
www.jollyroom.se/produkter/petite-cherie-skotvaska-angulus-grey
År väldigt lik men lite mindre. Så även priset. Själv är jag en sån som alltid har massor med saker med mig så tror det blir en Littlephant för oss. Men har svårt att bestämma mig för vilken färg bara.
Har ju varit sjukskriven ett tag för foglossning. Så börjar lite smått tröttna på detta nu. Går typ och räknar ner dagarna. Det blir inte direkt lättare för att jag har så fruktansvärt ont när jag andas heller. Igår kväll när jag skulle sova trodde jag verkligen att jag skulle dö.
Har det mesta klart. Väntar bara på vagnarna som är beställda. Vi kör en vanlig för mig som har problem med lederna och kommer vara hemma mest. Och en cykel/joggingvagn till maken och skogspromenaderna och sommarens fjällvandring.
Våra tidigare barn är födda 6 dagar innan bf. Men med tanke på allt julstök, skolavslutningar och firande här och där och sen nyår så tänker jag packa väskan senast sista november. Mest för att lugna mig själv. Är ju bara 7 veckor kvar nu.
Ska på tillväxt ultraljud i eftermiddag. Så det ska bli spännande att se vad de har och säga. Tidigare graviditeter har jag bara fått göra ett ultraljud v18. Men detta blir nu vårt 3:e.