Inlägg från: Anonym (Buster) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Buster)

Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?

IllegalaWax skrev 2015-04-27 01:34:17 följande:
     Framförallt, det må vara hänt att du tycker att det är äckligt, men varför behöver du säga det till henne för? 
    Jag känner såna människor. De dömer andra, hårt. Kan inte se sina egna brister. Kastar sten i glashus. Öppnar ofta och gärna käften och pratar om hur äckliga andra är, hur fula dom är. De människorna är osäkra.
  • Anonym (Buster)
    Anonym (Eh!) skrev 2019-04-28 08:48:26 följande:
    Det intressanta är att äldre män som hävdar att "åldern är bara en siffra" inte tycker likadant när det gäller 20 år äldre kvinnor.
    Inget konstigt med det. Män tycker ofta att 20 år yngre kvinnor är mer attraktiva än 20 år äldre kvinnor.
  • Anonym (Buster)
    Anonym (Eh!) skrev 2019-04-28 08:48:26 följande:
    Det intressanta är att äldre män som hävdar att "åldern är bara en siffra" inte tycker likadant när det gäller 20 år äldre kvinnor.
    Är det lika intressant när kvinnor hävdar att åldern bara är en siffra?
  • Anonym (Buster)
    Anonym (Eh!) skrev 2019-04-28 08:50:32 följande:

Du får ju göra som du vill TS. Det trista med att ha din läggning/preferens är att du kommer att bli änka tidigt. Men det är ju inget att göra nåt åt. Lycka till!

TS gillar att ligga med äldre män. Men hon måste alltså gifta sig och sen bli änka? Oj.
    Jag har legat med kvinnor utan att nån av oss var gifta.
    Kanske var fel? Foten i munnen
  • Anonym (Buster)
    Anonym (mmmm) skrev 2019-04-28 09:24:07 följande:

hade gärna testat på att ligga med någon äldre man. hade känts lite kinky och spännande.

Ja, samma som vi män känner med yngre kvinnor. Win win Skrattande
  • Anonym (Buster)
    Anonym (mmmm) skrev 2019-04-28 09:24:07 följande:

hade gärna testat på att ligga med någon äldre man. hade känts lite kinky och spännande.

Hur gammal är du?
  • Anonym (Buster)
    Anonym (Eh!) skrev 2019-04-28 09:51:14 följande:
    Då är ju inte åldern bara en siffra!

De allra flesta kvinnor vill verkligen inte heller ha 20 år äldre män.
    Nej, ibland gillar man nån bara.
    Sen finns det kvinnor som är unika, inte är som de "allra flesta".
    Mångfald är bra.
    Men du gillar nog när alla är stöpta i samma form.
  • Anonym (Buster)
    Anonym (Eh!) skrev 2019-04-28 09:55:44 följande:
    Har du testat en 20 år äldre kvinna. Det är väl också lite kinky och spännande. Äldre kvinnor är dessutom fräschare än äldre män.
    Nej. Ska vara ärlig, tycker det är få kvinnor som är 20 år äldre än mig som jag skulle tända på. 10-13 år äldre kanske Flört Jag är 45+
  • Anonym (Buster)
    Anonym (Buster) skrev 2019-04-28 10:01:31 följande:
    Nej. Ska vara ärlig, tycker det är få kvinnor som är 20 år äldre än mig som jag skulle tända på. 10-13 år äldre kanske Flört Jag är 45+
    Kollade på skoj och jo, det finns många kvinnor 20 år äldre som jag kan tänka mig. Vore spännande och kinky Flört
  • Anonym (Buster)

Om vi håller oss till grundfrågan då.
    Vad är problemet med att en kvinna gillar att ligga med äldre män?
    Hotar det världsfreden?

• Anonym (Buster)

Jag tror många kvinnor låg med 20 år äldre män det senaste dygnet. Nån i Spanien kanske fick orgasm med en äldre man för ett par tim sen. Nån kanske ligger med en en äldre man precis nu, här i Sverige!!
    Hur påverkar det oss? 
    What is the Fucking Problem?

Svar på tråden Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?