Inlägg från: Anonym (Precis..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Precis..)

Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?

Anonym (29-51) skrev 2015-04-26 22:50:01 följande:

Jag känner som du TS och har också mött mycket oförståelse, både från yngre och äldre. Det är fördjävligt.

Varför tar andra människor sig friheten att kritisera andra människors sexliv/samliv? Ni som kallar det "äckligt"... varför? Är ni emot samkönade relationer också eller relationer mellan folk av olika hudfärg?

Vad är det som stör er?

Var finns toleransen och förståelsen? Vi skriver trots allt 2025 nu och vi borde kommit längre.
  • Anonym (Precis..)
    Anonym (motvals) skrev 2025-03-02 16:19:30 följande:

Jag ser det inte som något samhällsproblem att äldre män och unga kvinnor finner varandra. Inte heller att äldre kvinnor och yngre män bildar relationer.

Jag tror att det hätska klimatet här på FL beror på ett fåtal skribenter som ventilerar sin egen frustration över att blivit lämnade för en yngre kvinna. 

Man kan väl tycka att de borde komma över detta och kanske till och med inse att det är många fler faktorer är åldern som påverkar relationer. De flesta relationer som går i kras beror helt enkelt på att känslorna svalnat och tillslut dött.

Kvinnor är ofta attraktiva även som lite äldre, därför är det inget konstigt att de hellre tar yngre män, då de vill ha någon som är jämnsnygg. Män däremot blir ofta fula och tjocka snabbt, med få undantag.
Svar på tråden Gillar att ligga med äldre män – varför ses det som ett problem?