• Anonym (Gillar alkohol)

Dricka eller göka?

Vilket föredrar du? Jag har aldrig fått ett erbjudande om sex i hela mitt liv, undrar om det kan bero på min förkärlek till öl tro. Tungan ute

• Svar på tråden Dricka eller göka?
  • Zarch

Det var ingen bra fråga att ställa på en måndag, hade du ställt frågan i lördags kl 23 så hade svaret blivit att jag kan göra båda sakerna samtidigt. Men nej, göka är en betydligt bättre sysselsättning.

• trg

Självklart bättre göka än kröka!
    Krökar du blir det sämre göka! Du luktar dessutom illa om inte gökpartnern också druckit.
    Ha en trevlig och härlig sex och ni måste dricka kan ni väl gör det senare? Man måste inte sova direkt efter sex!

• Anonym (herr G)

Då jag inte gillar att göka är svaret enkelt...

• Anonym (Onan med gök)
    Anonym (herr G) skrev 2015-04-27 16:02:47 följande:

Då jag inte gillar att göka är svaret enkelt...

Det finns ju alternativ! Du kan ju dra några öl eller supar eller ett par glas vin och sedan sätta dig skönt i en fotölj eller lägga dig i sängen och smeka dig själv och onanera dig till utlösning! Det är skönt och kan i många fall vara betydligt skönare än "gök"!

För mig skulle onani tillsammans med "göka" vara det bästa.
  • Anonym (TS)
    Zarch skrev 2015-04-27 14:18:30 följande:

Det var ingen bra fråga att ställa på en måndag, hade du ställt frågan i lördags kl 23 så hade svaret blivit att jag kan göra båda sakerna samtidigt. Men nej, göka är en betydligt bättre sysselsättning.

Dårå?
Svar på tråden Dricka eller göka?