Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

Är skägg snyggt?

Jag gillar renrakade män. Om min man inte rakar kroppen lika väl som jag, så blir det inget ligga.

Vi är väl inga urtidsmänniskor!?

• Anonym (-)
    Kolibri12 skrev 2015-04-28 19:54:39 följande:

Rakar kroppen lika väl som du? Menar du ben också?

Jag menar rubbet! Skägg, armhålor, bringa, kön, röv, ben. Så jävla äckligt med hår.
  • Anonym (-)
    Anonym (-) skrev 2015-04-28 22:18:17 följande:

Jag menar rubbet! Skägg, armhålor, bringa, kön, röv, ben. Så jävla äckligt med hår.

Rättelse: PÄLS!
  • Anonym (-)
    Kolibri12 skrev 2015-04-28 22:37:20 följande:

Personligen tycker jag att det är sexigt manligt med hår på kroppen. Jag skulle nog bli lite avtänd av en man som håller på och rakar ben och bröst etc, lite löjligt på något sätt. Tror det där är en generationsfråga huvudsakligen, jag är över 40 och känner ingen som vill att mannen rakar hela kroppen.

Jag är 26 år.
  • Anonym (-)
    fluu skrev 2015-04-29 16:32:15 följande:

Vilken tur att vi är olika. Jag tycker att det är osexigt med kroppsrakade vuxna. Och snyggast med skägg om man nu passar i det alltså.

Varför citera mitt inlägg för att tala om vad du tycker!?

Skriv ett eget fristående inlägg.
  • Anonym (-)
    fluu skrev 2015-04-29 17:01:15 följande:

Det har jag redan gjort tidigare. Men nu är det här som bekant(?) ett diskussionsforum, därav diskussionen och bemötandet av argument.

Ja, varför höll du dig inte till det då? Jag skrev vad JAG tycker. Du har redan skrivit vad DU tycker. Varför upprepa dig genom att citera mitt inlägg?
  • Anonym (-)
    fluu skrev 2015-04-29 17:12:51 följande:

På defensiven som vanligt? Jaja. Precis, vi båda skriver vad vi tycker/argumenterar för vår sak på diskussionsforumet.

Som vanligt? Tror du att alla anonym (-) är samma?
  • Anonym (-)
    j a d e d skrev 2015-04-29 17:28:51 följande:

Tillåt mig reda ut.

"Fluu" svarade "anonym" med sin åsikt om helkroppsrakade karlar, med anledning av anonyms åsikt om detsamma.

Mkej.

Vilket är ungefär lika dumt som att att svara på frågan: "vad tycker du bäst om, äpple eller päron?".

Jag svarar äpple, Fluu svarar "jaha, men va bra att alla inte är som du, för jag gillar minsann päron bäst!!!"

Haha! Märks att hon är 20 bast!
  • Anonym (-)
    j a d e d skrev 2015-04-29 17:39:13 följande:

Jag tycker det verkar som att det är du av er två som lider av 20års-syndromet. Tämligen uppenbart. Du behöver självklart inte försvara din åsikt men det hade ju kunnat vara så att en person med åsikt 1 kunde få utbyte av att läsa vad person med åsikt 2 tycker om samma sak. Typ konceptet med diskussionsforum tror jag. Nu råkade du bli jättekränkt av person två med åsikt och det var ju lite tråkigt men vi kanske kan gå vidare från detta.

Hon hade ju redan uttryckt sin åsikt i frågan. Och på vilket sätt skulle min uppfattning ändras av att hon säger sig tycka om håriga män?
Svar på tråden Är skägg snyggt?