• fluu

Är skägg snyggt?

Alla passar ju inte i det, men jag föredrar skägg(modell något längre).

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (-) skrev 2015-04-28 18:57:12 följande:
    Jag gillar renrakade män. Om min man inte rakar kroppen lika väl som jag, så blir det inget ligga.
    Vi är väl inga urtidsmänniskor!?
    Vilken tur att vi är olika. Jag tycker att det är osexigt med kroppsrakade vuxna. Och snyggast med skägg om man nu passar i det alltså.
  • fluu
    Kolibri12 skrev 2015-04-28 22:37:20 följande:
    Personligen tycker jag att det är sexigt manligt med hår på kroppen. Jag skulle nog bli lite avtänd av en man som håller på och rakar ben och bröst etc, lite löjligt på något sätt. Tror det där är en generationsfråga huvudsakligen, jag är över 40 och känner ingen som vill att mannen rakar hela kroppen.
    LaLola skrev 2015-04-29 08:04:30 följande:
     Håller med till 100%! Och jag är också över 40. smile1.gif

Håller med er(dock tycker jag så även när det gäller kvinnor) och är bara några år över 20.
  • fluu
    Anonym (-) skrev 2015-04-29 16:56:49 följande:
    Varför citera mitt inlägg för att tala om vad du tycker!?
    Skriv ett eget fristående inlägg.
    Det har jag redan gjort tidigare. Men nu är det här som bekant(?) ett diskussionsforum, därav diskussionen och bemötandet av argument.
  • fluu
    Anonym (-) skrev 2015-04-29 17:06:39 följande:
    Ja, varför höll du dig inte till det då? Jag skrev vad JAG tycker. Du har redan skrivit vad DU tycker. Varför upprepa dig genom att citera mitt inlägg?
    På defensiven som vanligt? Jaja. Precis, vi båda skriver vad vi tycker/argumenterar för vår sak på diskussionsforumet.
  • fluu
    Anonym (-) skrev 2015-04-29 17:24:02 följande:
    Som vanligt? Tror du att alla anonym (-) är samma? smile2.gif
    Kul att du har koll på det.
  • fluu
    Anonym (-) skrev 2015-04-29 17:34:11 följande:
    Vilket är ungefär lika dumt som att att svara på frågan: "vad tycker du bäst om, äpple eller päron?".
    Jag svarar äpple, Fluu svarar "jaha, men va bra att alla inte är som du, för jag gillar minsann päron bäst!!!"
    Haha! Märks att hon är 20 bast! smile2.gif
    Du är som sagt väldigt defensiv, sorgligt. Jag har aldrig påstått att min åsikt är bättre än din eftersom det är just en åsikt, båda är lika okej, lika "bra" och gäller lika mycket för den som har åsikten. Jag skrev "vilken tur att vi är olika" eftersom det är just det, tur att vi alla har olika smak. Och självklart gäller min åsikt mer för mig, men det gör den inte bättre än någon annan åsikt.  Och om vi nu ska dra upp mogenhet... så vad moget att dra upp åldern.

• fluu

Själv gillar jag modell "Olof Mellberg" bäst. Mustasch är bara snyggt på fåtalet äldre gubbar, långt skägg är snyggt på fåtalet och skäggstubb har jag svårt för, det rivs ju

• fluu
    Anonym (mor) skrev 2015-04-30 18:10:21 följande:
    Kan långt skägg verkligen vara klädsamt på ngn annan än tomten?
    På ett fåtal som sagt(enligt mig då). Har en vän som har nästan 20 cm skägg och är skitsnygg, men han är kanske ganska unik ;) Det beror nog också lite på klädstil och så.
Svar på tråden Är skägg snyggt?