Är skägg snyggt?
Yes. Väldigt.
Yes. Väldigt.
Synd att jag frågade anonymt då ;)
Tack för svar!
Men varför är ni anonyma? Blir det inte väldigt jobbigt detta?
Skägg är najs. Skäggstubb med. Manliga käkben
Okej? Skäms inte.
Tillåt mig reda ut.
"Fluu" svarade "anonym" med sin åsikt om helkroppsrakade karlar, med anledning av anonyms åsikt om detsamma.
Mkej.
Vilket är ungefär lika dumt som att att svara på frågan: "vad tycker du bäst om, äpple eller päron?".
Jag svarar äpple, Fluu svarar "jaha, men va bra att alla inte är som du, för jag gillar minsann päron bäst!!!"
Haha! Märks att hon är 20 bast!
Jag röstade nej.
Övrig kroppsbehåring har jag ingenting emot men i ansiktet är det helrakat eller lite lättare stubb som gäller för min del.
Inga skägg eller mustascher som döljer ansiktets former och konturer.
Har sett rätt många män på sistone med de lite yvigare varianterna, typ buskaskägg och jag undrar alltid varför de känner sig tvungna att gömma sig bakom allt detta hår.
Tror att många av dem helt enkelt har för mjuka och feminina anletsdrag och då tror de att ett skägg ska kompensera för detta och göra dem mer maskulina eller nåt. Men nej tack, den gubben går jag inte på.
Viktig info. 

Ja, det är ju det jag menar.
Dessa män tycker antagligen att de ser lite för omanliga ut varpå de då "fixar" problemet genom att odla Mattisskägg för att dölja den där klena, degiga hakan eller det svagt definierade käkpartiet.
Ett kraftfullt och yvigt skägg kan ge sken av att hakan och käklinjen är mer maskulint framträdande än vad de verkligen är.
Jo, ingen idé att börja dejta någon som alltid bär skägg, då vet man ju inte vad det är för sorts drag som döljer sig där under.
En annan sak iofs om man dejtar eller är tillsammans med en attraktiv rakad karl som plötsligt bestämmer sig för att odla fram en buske. Då vet man åtminstone att det döljer sig en riktig snygging bakom allt burr.
Vet inte hurpass seriös du är i dina inlägg här men rätt kul och charmig är du allt ändå
Nja, jag tycker ju att det är estetiskt mycket snyggare att kunna urskilja själva helheten i mannens ansikte.
Om ens kille sen fick för sig att låta det växa fram ett skägg eller mustasch av valfri sort så hade jag väl fått respektera detta beslut och istället blunda ibland och se för min inre syn hur snygg han brukade vara som helrakad
Något jag dock kan säga säkert är att jag aldrig skulle inleda en relation med en man som jag dittills inte sett utan ansiktsbehåring.
Det där med att inspektera och gräva efter de gömda ansiktsdragen är nog inget jag har någon vidare fallenhet för
Provokativt ämne. Luktsaltet åker fram här.
Moroccan oil-doppat skägg kan också fungera som substitut.
Antagligen. Ett riktigt snyggt skägg kan väl alltid hantera en skäggbiff?
Finns inga fula skägg, finns bara bortskjutna hakor i Beirut och överläppar som får en hare att dansa Smooth criminal. Skägget för män är som botox är för kärringars strama anus, utfyllnad.
Hm, det tåget har väl antagligen gått.