• Anonym (Elisa)

Vad händer med min fiffi??!!

För ca en vecka sedan så rengjorde jag muffen när det kom ut levrat blod. Inte några stora mängder, men det var ca en tesked. Tyckte det var jättekonstigt eftersom min mens var slut en vecka innan denna händelse. Jag har ju rengjort mig efter mensen så jag är 100% söker på att blodet inte råkat vara kvar sedan mensen.

I går upptäckte jag även ett väldigt snorliknande slem i slidan. Jag tvättade mig och skulle rengöra där nere när jag fick något på fingret. Det var liksom så fast att man kunde dra ut det?!

Borde jag börja bli orolig??! Eller är det äggmossningen som gör att man kan blöda lite kite, å få väldigt konstiga slemmiga och fasta flytningar?

Jag har kopparspiral, å trodde den var påväg ut när jag blött men den är kvar.

När jag tvättat mig där nere använder jag vanlig parfymerad tvål som jag använder på resten utav kroppen. Har funkat sedan barnsben men saker å ting ändras ju när man blir äldre, så kan det vara det?

Efter kopparspiralen (typ 2 år sen) och väldigt rikliga blödningar har jag börjat att tvätta själva insidan med vatten. Jag fyller (inte fullt) muffen med ljummet vatten å skjuter ut det sen för att få allt blod osv. Jag sprutar aldrig in vattnet rakt in, utan det får fyllas från sidan... Kan det ha börjat irritera slemhinnorna på insidan?

På utsidan av muffen upplever jag inga problem. Förutom stora finnar i ljumskarna .. Är det också något att oroa sig för?

• Svar på tråden Vad händer med min fiffi??!!
  • Anonym (Elisa)

Eller stora å stora vet jag inte, men det är finnar å dom är i ljumskarna .. Typ 3-4 cm från slidöppningnen och de yttre blygdläpparna.. Å dom är typ 3 mm i diameter...

• Anonym (kolla upp)

Jag tycker du ska kolla upp de, de kan vara någon könssjukdom

• Anonym (why?)

Du ska absolut INTE fylla vatten i fiffi.....!!

• Drottningen70

Hon har gjort ett självmordsförsök i förtvivlan över att kallas "fiffi"

• Anonym (Alltså va?)

Du skämtar va? Att fylla med vatten gör man absolut inte. Du ska inte ens spruta vatten rakt upp i sidan alls.

Tvål använder du i underlivet max en gång i veckan.

• Lindsey Egot the only one
    Anonym (Alltså va?) skrev 2015-04-29 21:20:39 följande:

Du skämtar va? Att fylla med vatten gör man absolut inte. Du ska inte ens spruta vatten rakt upp i sidan alls.

Tvål använder du i underlivet max en gång i veckan.

Vatten inuti underlivet är inte farligt. Har du aldrig badat? Då fylls ju slidan med vatten
  • Spartacus

svårt att svara på vad det skulle vara såhär men gå till din gynekolog så kan dom ju titta om allt ser normalt ut?

ägglossning kan ge små blödningar, även lite sköra slemhinnor och speciellt i samband med samlag...

du borde kanske välja en bättre metod för att tvätta underlivet, tvål är ju uttorkande och då blir ju slemhinnorna ännu skörare.

sperma eller flytningar som legat kvar lite kan ju anta en slemmigare konsistens och se lite skumma ut när de sen rinner ut?

som sagt, låt gyn titta efter!

• Drottningen70
    Lindsey Egot the only one skrev 2015-04-29 21:47:07 följande:

Vatten inuti underlivet är inte farligt. Har du aldrig badat? Då fylls ju slidan med vatten

Ehhh. ... Nä det gör den inte. See the doctor pls...
  • j a d e d
    Lindsey Egot the only one skrev 2015-04-29 21:47:07 följande:

Hahahaahahahahhaahahahahahahhahaha
  • taquine
    Drottningen70 skrev 2015-04-29 21:15:58 följande:
    Hon har gjort ett självmordsförsök i förtvivlan över att kallas "fiffi"
    Haha ja , trodde det bara var pudlar med rosetter som kallades fiffi.... 
Svar på tråden Vad händer med min fiffi??!!