Vad händer med min fiffi??!!
För ca en vecka sedan så rengjorde jag muffen när det kom ut levrat blod. Inte några stora mängder, men det var ca en tesked. Tyckte det var jättekonstigt eftersom min mens var slut en vecka innan denna händelse. Jag har ju rengjort mig efter mensen så jag är 100% söker på att blodet inte råkat vara kvar sedan mensen.
I går upptäckte jag även ett väldigt snorliknande slem i slidan. Jag tvättade mig och skulle rengöra där nere när jag fick något på fingret. Det var liksom så fast att man kunde dra ut det?!
Borde jag börja bli orolig??! Eller är det äggmossningen som gör att man kan blöda lite kite, å få väldigt konstiga slemmiga och fasta flytningar?
Jag har kopparspiral, å trodde den var påväg ut när jag blött men den är kvar.
När jag tvättat mig där nere använder jag vanlig parfymerad tvål som jag använder på resten utav kroppen. Har funkat sedan barnsben men saker å ting ändras ju när man blir äldre, så kan det vara det?
Efter kopparspiralen (typ 2 år sen) och väldigt rikliga blödningar har jag börjat att tvätta själva insidan med vatten. Jag fyller (inte fullt) muffen med ljummet vatten å skjuter ut det sen för att få allt blod osv. Jag sprutar aldrig in vattnet rakt in, utan det får fyllas från sidan... Kan det ha börjat irritera slemhinnorna på insidan?
På utsidan av muffen upplever jag inga problem. Förutom stora finnar i ljumskarna .. Är det också något att oroa sig för?