Han fyller 50 och jag sitter ensam?
Jag har ett mycket udda förhållande men blir alltid utesluten på stora födelsedagar eller annat.
Jag duger tydligen bara selektivt.
Det här är den största födelsedagen och jag känner spontant inte lägga någon energi på honom trots att han helt plötsligt börjar prata om vad han önskar att han hade - dvs försäker få mig att köpa det åt honom.
Jag känner så här: han har inte sagt ett ord om hans födelsedag... Han försöker plötsligt dra med mig på andra saker (Ja Majbrasa och sånt skit) som han annars aldrig skulle gå på.
Det känns som om han försöker kompensera mig med tid istället för hans födelsedag så att hans samvete ska lätta.
Jag känner spontant att jag inte ens ska säga grattis utan negligera hans dag totalt. Jag kommer inte ge någonting om jag inte får komma? Varför ska jag bry mig och ge paket när jag inte duger eller får komma?
Jag har en familjemedlem som fyller år några dagar senare och om jag inte fått komma så känner jag skarpt för att festa hela den kvällen + att lägga extra stort krut på släktingens födelsedag istället....
Jag känner mig så sviken och jag vill inte gå på någon jävla majbrasa....