Jag tror att min pojkvän utnyttjar mig ekonomiskt & sexuellt
Förlåt för att jag inte hört av mig. Har varit en mycket tuff helg för mig
Jag bestämde mig för att träffa honom och försöka få tillbaka mina pengar på något sätt.
Som vanligt så trodde han att det är jag som utnyttjar honom osv.
Han gav mig mina pengar tillbaka och frågade mig om jag ville åka tälta med honom.
Så dum som jag var så gick jag med på det. Vi åkte till Harald Nyborg och köpte tält. Som vanligt var det jag som fick betala för tältet.
Jag ville inte säga emot så jag betalade 1200kr för tältet. Och då var det dags för bensinen.
Denna gången sa jag emot eftersom han tankade 500kr och jag behövde dessa 800kr som jag hade kvar eftersom jag har räkningar som jag måste betala.
Han går in och betalar för bensinen utan att säga något. Men jag märker hela tiden att han ser arg ut efteråt.
Vi kommer fram till stället där vi ska tälta. Vi somnar och nästa dag åker vi till ett cafe där det finns spelautomater, det står svenska spel på dem.
Jag ser att han lägger in en hundralapp, medan jag beställer mig kaffe och en kaka. Jag går fram och frågar honom snällt om han vill ha och det vill han, så jag bjuder på det.
Men när jag ska betala så ser jag att det fattas en hundring, alltså så var det 700kr kvar, och inte 800kr.
Jag VISSTE att dem blev snodda. Men hur han lyckades hitta dem fattar jag inte, eftersom jag gömde dem på ett bra ställe i jackfickan.
Jag blev så förbannad och ledsen
Jag ville bara gå fram och strypa honom, men jag hittade lugnet och lugnade ner mig..
Jag satte mig ned och drack mitt kaffe. Jag såg hur han stod där och spelade och jag antar att han förlorade eftersom han boxade maskinen och började svära. Alla som var där inne stirrade på honom, och jag skämdes så mycket!
Senare under natten så vaknade jag av att han rotade i mina fickor.
Jag frågade honom " Vad letar du efter? "
Han blev helt röd i ansiktet och sa " jag letar efter en tändare "
Jag sa då " men du vet väl att jag inte röker, så varför letar du efter en tändare i mina fickor? "
Då sa han " Förlåt, men jag är förvirrad. "
Senare nästa dag så skulle vi åka hem och då ringde min mobiltelefon. Det är en kille som hörde av sig.
Han ville köpa en mobiltelefon som jag har lagt på blocket för 2500kr.
Han var i närheten så han hörde att denna killen skulle swisha mig pengar. Och ni skulle sett vilket ansiktsuttryck han gav. Ett jätte stort leende blev det. Ett som jag aldrig har sett förut.
Han ville aldrig lämna mig ensam. Han var med mig hela tiden och väntade på att den killen skulle swisha mig pengar.
Och när pengarna kom så sa han på direkten " Du går ut och tar ut dem nu " Jag håller dem och sparar så vi har till nästa helg "
"ALDRIG I LIVET " Svarade jag då.
" Men jag tänker på ditt bästa " säger han.
" Jag kan hålla i mina egna pengar, jag är inget barn " svarar jag.
Jag sa till honom att det kändes som om han utnyttjade mig, och då blev han jätte arg och ledsen.
Jag kände mig så hemsk som sa så, så jag bad om ursäkt minst 100 gånger medan tårarna rann ned.
Jag hatade mig själv ! Hur kan jag säga så till en person som jag älskar?
Han kör hem mig utan att säga ett ord. Och sen när han släpper av mig så säger han " Ha det så kul med dina 2500kr "
Han hör inte av sig på hela kvällen och ringer sen på morgonen (idag då) och säger " Jag vill se att dessa 2500kr är på ditt konto när jag kommer tillbaka från jobbet "
Jag svarar bara " okej " och lägger på.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till !!!!!!
Vad fan ska jag göra?
Finns det något annat jag kan göra förutom att lämna?
Jag känner mig fast, Som om jag är i en bur
LÄMNA OMGÅENDE OCH SPÄRRA HANS NUMMER. TA BORT PÅ SOCIALA MEDIER OCH LYSSNA INTE ETT SKIT PÅ RÖVHÅLET NÅGOT MER!
Ring kvinnojouren eller vem fan som helst så de får hjälpa dig om du inte klarar av det ensam!