Tosson skrev 2016-05-18 21:29:05 följande:
Åh vad det är svårt med den här längtan ibland! Vi ska inte börja föröka före till hösten, p.g.a. en sedan länge inbokad resa där en graviditet inte skulle funka. Men ibland har jag bara lust att skita i resan och hoppa i säng istället :p Får försöka tänka att några månader går fort. Hur gör ni andra för att hålla längtan i styr?
Hösten är här snabbare än du anar ;) Samt att det finns ju inget bättre än att kunna göra nästan vad som helst och vad man vill under en semester, utan att tänka på om det är bra eller ej för bebis. Härligt att det bara är månader kvar tills bebisverkstad börjar! <3
Det är jättesvårt med den här längtan ibland... Dock pluggar jag för fullt och har precis skrivit klar och lämnat in c-uppsatsen, så det har varit fullt fokus på den hela denna termin. Nu börjar det lugna ner sig igen och jag känner att längtan efter ett till barn är väldigt stark. Men nu känner mannen att vi ska vänta lite ytterligare innan vi skaffar vårt sista barn... Vilket är otroligt jobbigt samtidigt som jag vill att båda verkligen ska vara med på att starta bebisverkstad. Så vi får se när det blir vi skaffar ett till barn.