Inlägg från: Johanjonsson |Visa alla inlägg
  • Johanjonsson

Min fru suger!!

Hjälp! 
    Nu får jag fan snart panik, jag har levt med min fru i snart 10 år, vi har 2 barn! Livet är underbart förutom sexet, visst vi har sex, men mest missionär och bakifrån, jag kan räkna på en hand alla gånger jag blivit avsugen på ca 10 år! Jag känner mig svinig och otacksam när jag gnäller i ett forum så här, jag får ju faktiskt sex! Men det är inte mer än det! 
    Jag gör väldigt mycket själv för att min fru ska få det så skönt som möjligt! Vill hon ha hårda tag så får hon det, handbojor piskor osv osv, jag slickar henne i fittan och röven för att hon älskar det, jag pullar henne till fontänorgasm, slickar på hennes bröst, ja jag gör allt hon ber om och är inte alls motsträvig, ja ni fattar... för mig är sexet mycket viktigt. Och jag tycker att man ska ta vara på varandra!
    Men min fru verkar tycka motsatsen, hon tar knappt i min kuk. Ligger jag och pullar henne så tar hon inte i mig. 
    Hon kan säga när jag knullat henne till orgasm eller pullar henne till det (jaha den här den står än, eller ska inte du komma snart) jag har förklarat för henne att jag vill ha ut mer, tex en avsugning, eller att hon runkar mig då och då eftersom jag själv bjuder på mig så mycket, men har då fått till svar att hon tycker det är äckligt med kuk i munnen och vill jag bli avsugen så får jag fan gå till någon annan har svaret blivit?! Självklart skulle jag aldrig tvinga henne till det, men efter 10 år måste man få ställa frågan iallafall! Jag skulle aldrig gå till någon annan för den sakens skull, jag älskar ju henne! 
    Jag börjar tvivla på mig själv väldigt mkt fast jag vet att många tycker att jag ser bra ut, och jag har aldrig haft problem att träffa tjejer, men ändå börjar man tvivla på sig själv en hel del!
    och det jag inte förstår är att min fru sitter och skryter för sina kompisar och deras killar om att hon har ont i käkarna för att hon sugit så mycket kuk, eller att hon är trött i armen för att hon runkat. Men det är inte sant! Hon har sagt på fester att det är skönt med analsex! Men har man frågat om det hemma är man en jävla idiot som vill in där ( ja, jag vet tjejer, många av er tycker att man är en idiot som vill in där, men sen finns det faktiskt dom som tycker om det också, så var den diskussionen över). hon har ibland snackat om sina ex och vad dom gjort i sängen, saker jag aldrig fått prova, eller spänning man fått vara med om! vad ska man ta sig till egentligen? Min energi börjar ta slut!
Svar på tråden Min fru suger!!