Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

Livejasmin webbsida, är han otrogen tycker ni?

Jag har lite samma problem.. såg att min man varit inne på livechatten på xhamster ..i historiken står exakt vilka rum han har varit inne i och det är en hel del... vet inte om han pratar med folk (och spenderar pengar) men det känns så olustigt när det är riktiga människor bakom skärmen som han kan kommunicera med=(
    Jag har inte vågat prata med honom för dom flesta ser det kanske som samma sak som vanlig porr?
    Han har varit otrogen innan så det är väl därför jag nojjar...

• Anonym (-)
    Anonym (-) skrev 2015-05-04 13:52:57 följande:

Jag har lite samma problem.. såg att min man varit inne på livechatten på xhamster ..i historiken står exakt vilka rum han har varit inne i och det är en hel del... vet inte om han pratar med folk (och spenderar pengar) men det känns så olustigt när det är riktiga människor bakom skärmen som han kan kommunicera med=(
    Jag har inte vågat prata med honom för dom flesta ser det kanske som samma sak som vanlig porr?
    Han har varit otrogen innan så det är väl därför jag nojjar...

Jag såg att det hade kommit upp nya inlägg i den här tråden när jag satt bredvid man man så jag tog upp det med honom, vad jag tycker rent allmänt om det.
    Han blev lite ställd och tyckte att "oj.." och så berättade han självmant att han brukar vara inne på det (på xhamster),men att han inte kommunicerar med dom (det tyckte han skulle kännas lite creepy och perverst) Han gick även in och  visade mig hur det ser ut och så. Så nu, när jag sett det och fått det förklarat ur hans perspektiv så känns det ändå rätt harmlöst.. nu har ju min man visserligen inte sökt på eskortsidor eller skypat med folk (det höll han med om var way över alla gränser) 
    Skulle jag vara orolig för otrohet igen så känns det iaf inte som att det är just det här jag ska noja över iaf.
Svar på tråden Livejasmin webbsida, är han otrogen tycker ni?