Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Livejasmin webbsida, är han otrogen tycker ni?

Jag som man tycker att hela chatt-grejen är att gå över gränsen. Live-porr är väl som någon nämner det nya, mer interaktivt så att säga. Om man deltar i chattandet eller inte spelar nog ingen större roll, det hela blir väl mer intimt antar jag.

Tycker heller inte att man skall behöva behandla honom som han vore ett barn, han får stå för vad han gjort och bör kunna hålla en normal diskussion med dig, ni är trots allt ett par. Hur är han egentligen som chef om han inte ens kan samtala ordentligt med sin partner?! Men det har säkert att göra med någon skum fantasi/fetisch som hans skäms för. Vissa har ju svårt att låta en fantasi vara just det, en fantasi. 

Jag tycker du skall ställa krav och säga att det är antingen chatten eller dig han får välja mellan om du känner såhär starkt för det. Att både och inte finns för din del. Älskar han dig bör han ju kunna släppa det omedelbart.

Nu har jag har tyvärr inte så mycket erfarenhet i liknande situationer då damen hemma skulle bli tokig om jag kollade på porr. Hon blir ju nästan irriterad när det är naket i filmer/serier och kollar alltid bort när sådana scener kommer. Hon blev mer eller mindre förbannad av filmen 50 shades of grey. Yeey..

Svar på tråden Livejasmin webbsida, är han otrogen tycker ni?