Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

    befriad det bästa som hänt

    Vad är det bästa som hänt er??? Det bästa som någonsin hänt mig är när hjärtat släpper taget om  något eller mycket  av  det man höll av...Det är en befrielse som inte går att beskriva. Allt blir enkelt och mer  mottaglig för nytt utan att ta hänsyn .... Detta är den största befrielsen man kan få tror jag någon som det hänt samma , för när hjärtat släppt då är det tomt då blir allt så enkelt...(-:  Någon mer som upplevt samma ... 

  • Svar på tråden befriad det bästa som hänt
  • Anonym (anonym)
    Fiona M skrev 2015-05-05 11:43:37 följande:

    Vad har du för glädje i livet då?


    Det skapar jag ju själv kan träffa en ny partner  om jag vill  kan hitta annat i livet som jag vill utan att tänka på att något gömmer sig i hjärtat eller så ... det är enorm känsla .
  • Anonym (anonym)
    Fiona M skrev 2015-05-05 11:43:37 följande:

    Vad har du för glädje i livet då?


    Befriad från allt som inte va bra ...när hjärtat själv säger i från då är det gone ...
  • Anonym (anonym)
    Fiona M skrev 2015-05-05 11:53:24 följande:
    Menar du att du släppt en relation som var dålig så förstår jag att det var en befrielse, men som du skrev om att ha det tomt i hjärtat och inte ta hänsyn så tolkade jag det som att släppa det man höll av generellt.
    Har släppt det mesta allt som va dåligt som jag har tröttnat på som hjärtat suddat bort själv och jag är också mottaglig för annat det märker jag själv.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Katt) skrev 2015-05-05 12:00:20 följande:

    Kan låta banalt men det var faktiskt när jag tog beslutet att låta en älskad katt få somna in. Efter månader av kval och ringa runt till olika veterinärer som alla gav negativa besked, ringa ännu en för en second opinion och få samma dåliga besked, var det till slut en befrielse att släppa taget och låta honom somna in.


    ok ja det är svårt i bland men detta handlar om allt från människa till annat som man hållt av ... som automatiskt blivit utraderade för att fylla hjärtat på nytt.
  • Anonym (anonym)
    Fiona M skrev 2015-05-05 11:56:24 följande:

    Ja, låter bra att göra sig av med negativa saker!


    När hjärtat rensat själv är det en stark känsla ....
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-05 12:04:30 följande:
    När hjärtat rensat själv är det en stark känsla ....
    Och har förmodligen ansett att det är färdig arbetat...och klart...
  • Anonym (anonym)
    Dr Nail skrev 2015-05-05 12:12:25 följande:

    En gång hittade jag 50 kr på marken, det är nog den bästa känslan jag upplevt. Men mina ambitioner stannar inte där: en vacker dag kommer jag hitta en hundring.


    Ha ha ja fast det är pengar  lite skillnad, men behöver näring för att finnas i det, ja komisk jämförelse men det går inte prata bort det hos mig...
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-05 12:20:08 följande:
    Ha ha ja fast det är pengar  lite skillnad, men behöver näring för att finnas i det, ja komisk jämförelse men det går inte prata bort det hos mig...
    komplikationer men så är det får man ta altså....
  • Anonym (anonym)
    Anonym (hlpåh) skrev 2015-05-05 12:36:19 följande:
    Gav du det en ärlig chans då??
    Anonym (hlpåh) skrev 2015-05-05 12:36:19 följande:
    Gav du det en ärlig chans då??

    Allt för länge och för taskiga omständigheter , blommor behöver vatten för att växa annars dör dom , hur dtror du ett hjärta funkar, lika dant.Har du fem blommr men vattnar fyra dör den femte eller ge bort den till någon annan .
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-05 12:41:26 följande:
    Anonym (hlpåh) skrev 2015-05-05 12:36:19 följande:
    Gav du det en ärlig chans då??

    Allt för länge och för taskiga omständigheter , blommor behöver vatten för att växa annars dör dom , hur dtror du ett hjärta funkar, lika dant.Har du fem blommr men vattnar fyra dör den femte eller ge bort den till någon annan .
    Du tror väl inte att ett hjätrta klappar utan anledning , lika dant när man jobbar då ska man ge lön till alla inte bara till fem .Funkar inte så .
  • Anonym (anonym)
    Anonym (hlpåh) skrev 2015-05-05 12:58:15 följande:
    Din första mening,ett hjärta klappar absolut inte utan anledning!
    Blir man kär känner man det tydligt!
    sen en i taget verkar nog bättre för dig....
    eller sparkar man svin åt helvete och kör över dom totalt .....
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-05 13:00:59 följande:
    eller sparkar man svin åt helvete och kör över dom totalt .....
    Bara köra över svinet och krossa hjärtat ,,,,  blir inte mitt bekymmer .
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-05 13:00:59 följande:
    eller sparkar man svin åt helvete och kör över dom totalt .....
    Det komnmer ju hända därför mitt hjärta är tomt så jag bryr mig inte hur och vad jag sårar anymore.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (hlpåh) skrev 2015-05-05 12:58:15 följande:
    Din första mening,ett hjärta klappar absolut inte utan anledning!
    Blir man kär känner man det tydligt!
    sen en i taget verkar nog bättre för dig....
    ja en dag i taget har varit tom de senaste 6 åren , nu skiter jag i att jag sårar svin ska köras över totalt och förtjänar inget mer ... Tack 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (hlpåh) skrev 2015-05-05 13:15:28 följande:
    Låter tragiskt att du har stängt av så,det är inte mänskligt,då har man blivit för all och hård och då må man inte bra! Sök hjälp är mitt tips,för nånstans därinne finns en människa som både vill och kan älska och vill bli älskad tillbaka.
    Det är ett grundläggande beov.
    Jag mår bra betyder inte att jag tänker vara kärleksfull mot allt och alla för det , ett svin ska köras över pricis som dom själv gör ... ja karma is the bitch .
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-05 13:20:03 följande:
    Jag mår bra betyder inte att jag tänker vara kärleksfull mot allt och alla för det , ett svin ska köras över pricis som dom själv gör ... ja karma is the bitch .
    Jag är tyvärr inte anpassningsbar mera .... utan förtjänar betydligt bättre helt klart .
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-05 13:20:49 följande:
    Jag är tyvärr inte anpassningsbar mera .... utan förtjänar betydligt bättre helt klart .
    och jag väntar inte heller så det så ... funkar inte så dära tyvärr , det finns bättre .
Svar på tråden befriad det bästa som hänt