Inlägg från: Maliineeaa |Visa alla inlägg
  • Maliineeaa

Sönder blekt hår..ORANGE..hur går jag tillväga???

Hallå! har färgat mitt hår svart sedan 7 år tillbaka ungefär! Ville nu ha lite förändring inför sommaren och vill bli askblond/ljusbrun ungefär...då min plånbok ej är den fetaste just nu så startade jag med en blekning hemma, det blev då jätte orange upptill ovh mörkare orange nertill. Tog då i en till blekning dagen efter och åter igen en till och blev knappt förändring lite ljusare orange bara. Så j*vla osmart av mig då mitt hår blev huuuuuuur slitet som helst. Köpt hem hårinpackningar och oljor osv om hopp att håret ska reparera sig en del...för jag vill helst inte gå runt så här länge till....TIPS Tack till en desperat och ledsen tjej ;*

Hår & blekning
  • Svar på tråden Sönder blekt hår..ORANGE..hur går jag tillväga???
  • Maliineeaa

Tack för svar! Så pass slitet att jag ska behöva klippa av är det ej. Blev slitet nu idag sista gången jag blekte och det blev som gummi i topparna. Har nu haft i hårinpackning och topparna känns ok igen..men kan ju luras av det Lena i hårinpackningen..hade helt enkelt för bråttom och kanske är smartast att vänta och sköta om håret någon vecka och sedan bege sig till frisören då!

• Maliineeaa

Silvershampoo då? Sliter det på håret? Kan jag köra lite med det innan jag drar till frissan?

Svar på tråden Sönder blekt hår..ORANGE..hur går jag tillväga???