• Anonym (Mamman)

    Behöver tips på bästa advokaten i Sthlm för vårdnadstvist!!

    Skulle behöva hjälp med namn på bra vårdnadstvist advokater i stockholm snabbt!

  • Svar på tråden Behöver tips på bästa advokaten i Sthlm för vårdnadstvist!!
  • Darimna

    Karl Potapoff Advokatbyrån Lege

    Jag testade en innan som var dålig så jag bytte till honom och han var verkligen precis rätt på alla sätt, öppensinnad, professionell och inkännande. Förtroendegivande. Och vi vann på alla punkter så lätt så jag blev chockad. Han hjälpte mig verkligen att förstå precis vad jag skulle säga och vad jag inte skulle säga... 

    lege.se/

  • Evangeline

    Jag håller verkligen inte med dig! Jag hade Josefine Blomström som advokat i ett mål i somras, där jag fick ensam vårdnad. Josefine var jätteduktig, vass och professionell och förklarade allt väldigt bra för mig. Jag kände mig verkligen väl omhändertagen och trygg med Josefine under hela vårdnadstvisten. Kan verkligen rekommendera henne och advokatbyrån Edelhjelm.


    ?~~~~Love is like the wind, you can't see it but you can feel it.~~~~?
  • Alex5432

    Josefine blomström är grym, golvade alla :):) mer än nöjd. Brinner verkligen för det hon jobbar med. Kunde luta mig tillbaka och bara vara trygg. Mycket bra!!!!

  • Anonym (lisa)
    Darimna skrev 2015-05-17 18:05:35 följande:

    Karl Potapoff Advokatbyrån Lege

    Jag testade en innan som var dålig så jag bytte till honom och han var verkligen precis rätt på alla sätt, öppensinnad, professionell och inkännande. Förtroendegivande. Och vi vann på alla punkter så lätt så jag blev chockad. Han hjälpte mig verkligen att förstå precis vad jag skulle säga och vad jag inte skulle säga... 

    lege.se/


    Ursäkta att jag "kapar" tråden lite, men är mitt uppe i en långdragen vårdnadsprocess. (Jag har stämt på enkild vårdnad, pappan vill ha gemensam men är inte alls aktiv) Jag undrar lite över det du skrev med "vad du skulle säga och vad du inte skulle säga." Det här eftersöker jag hos mitt ombud också men hon är inte så tydlig. Orkar du ge mig några exempel?
  • Anonym (mamma)

    Hur dyrt blev det med en advokat?Nån som varit med om detta?

  • Anonym (...)
    Anonym (mamma) skrev 2015-11-02 07:52:38 följande:

    Hur dyrt blev det med en advokat?Nån som varit med om detta?


    Det är svindyrt med advokat men kolla med din hemförsäkring. Oftast täcker den 80 procent av kostnaderna.

    Annars kostar det runt 1400/timme.

    Så en utdragen process med rättegång och allt blir väll typ 100'
  • Gladapappan

    Jag kan verkligen rekommendera Josefine Sundberg!

    Har mycket att tacka henne för och tack vare henne får jag

    träffa mitt barn.

    Otroligt duktig advokat!!!

  • Anonym (Mari)
    Gladapappan skrev 2018-08-27 20:38:03 följande:

    Jag kan verkligen rekommendera Josefine Sundberg!

    Har mycket att tacka henne för och tack vare henne får jag

    träffa mitt barn.

    Otroligt duktig advokat!!!


    Vi, och många med oss, har erfarenhet av motsatsen tyvärr. Men är kanske inte ens ok att skriva det utan att inlägget tas bort härifrån av den moderator som rensat tråden från det negativa som flera skrivit om henne. Skrämmande att det är ok att ge ros här på familjeliv men inte ris.
  • Anonym (lisa)

    Nu blir hela tråden väldigt missvisande i och med att man får ge ros åt namngivna personer, men ris tas bort. Det är många i tråden som vittnat om personer som varit högst olämpliga. Vissa av dessa ser nu endast hyllade ut. 

Svar på tråden Behöver tips på bästa advokaten i Sthlm för vårdnadstvist!!