Bebisverkstaden börjar i juni 2015
Hej allihopa!
Jag tänkte också joina denna tråd. Jag och sambon har gjort ett försök som inte tog sig. Så ÄL nästa helg för min del, som för en del andra är sambon borta i jobb då, såklart!
Hej allihopa!
Jag tänkte också joina denna tråd. Jag och sambon har gjort ett försök som inte tog sig. Så ÄL nästa helg för min del, som för en del andra är sambon borta i jobb då, såklart!
BIM-lista
30/5 EricaOs
8/6 Wicked
9/6 Waan
14/6 nilepile
15/6 Yennie88
16/6 Emenisan
21/6 RapidAngel
22/6 EmmaElisabeth2
25/6 Suada86
26/6 mumin87
2/7 loppan91
2/7 miamarina84
3/7 hennaah
4/7 Camilllla
5-7 fsake
Gravida:
emeigh89 (tjuvstartade i maj) :)
cataliya
Anna_längtar_barn
Penguinlover
Lindakarlsson4380 BF 19/2
line89
BIM-lista
30/5 EricaOs
8/6 Wicked
9/6 Waan
14/6 nilepile
16/6 Emenisan
21/6 RapidAngel
22/6 EmmaElisabeth2
25/6 Suada86
26/6 mumin87
2/7 loppan91
2/7 miamarina84
3/7 hennaah
4/7 Camilllla
5-7 fsake
11/7 Yennie88
Gravida:
emeigh89 (tjuvstartade i maj) :)
cataliya
Anna_längtar_barn
Penguinlover
Lindakarlsson4380 BF 19/2
line89
Välkommen NiHa.
Jag och min sambo gör inget annat än ligger, vi har precis börjat försöka så det känns "onödigt" att göra massa tester innan vi har försökt ett tag.
Jag tänker konstant på bebisar och när jag ska bli gravid, har redan valt ut vilken spjälsäng vi ska ha och kollar vilken typ av barnvagn som skulle passa oss bäst, sambon är 30 cm längre än mig så den måste ju funka för honom också.
Det är svårt att sluta tänka på det när man väl börjat.
För min del verkar det som att ÄL kommer tidigare än lördag, beräknad med P-tracker, lite känningar och flytningar redan idag endast fem dagar efter avslutad mens... Någon annan som brukar ha ÄL så tidigt efter mens?
Sedan igår har jag ordentliga äl-känningar. Så nu är det bara att vänta på BIM och hålla tummarna!
Håller tummarna! Vi borde ha bim ungefär samtidigt. Jag har 5-7/7 bara att vänta nu. Jag fyller år den 6/7 så det kan bli en fin present till mig själv
Nu börjar ju tiden med inbillade symtom och det är nästan värst tycker jag... Man känner efter för mycket... Min ÄL denna månad var tydligare än förra så då kommer väl inbillningssymtomen om några timmar.
Jag är nästan helt säker på att mitt ägg släpptes vid 11-tiden idag, det poppade till vid höger äggstock och efter det har känningarna avtagit markant.
Grattis till er som plussat!
Jag är på ÄL +5 och har inga symtom direkt, ömmande bröstvårtor/vårtgårdar men det hade jag även förra månaden, visserligen nytt då jag aldrig varit med om det tidigare. Önsketänket är att det finns ett befruktat ägg som bara ska fästa, men så är det säkert inte.