• lindakarlsson4380

Bebisverkstaden börjar i juni 2015

Hej!

Jag och min sambo som båda är 23 år gamla har äntligen kommit överens att börja bebisverkstaden nästa månad. Jag studerar till sjuksköterska och hat gått halva utbildningen nu till juni. Vi har varit tillsammans i 8 år och bott tillsammans i 5 år.

Är det någon mer där ute som ska försöka bli med bebis nu i krokarna? :) vore roligt att följas åt och alla andra trådar är så pass mycket skrivna i redan så ville starta en helt ny så man kan vara med från början.

Förbereder ni er med någon speciellt? Jag har nyss beställt ägglossningstest och folsyra.

• Svar på tråden Bebisverkstaden börjar i juni 2015
  • carlini

Jag (21) och sambon (25) har börjat med tillökningen sedan Januari. Och det har inte hänt nått än... -.- hade ÄL igår så får hoppas att mensen utebliver den här gången. Börjar bli less på mensen som alltid kommer och dom negativa gravtesterna.

Men nu har jag slutat tänka så mycket på att så fort vi har samlag så ska det bli bebis och slutat köpa gravtester.

• line89

Ja, det måste vara väldigt hårt med de negativa grav.testerna. Jag tror vi gör oss själva en stor tjänst att ge efter beräknad BIM-dag och inte testa innan den har passerat Glad inte testa för mycket med andra ord (ska försöka påminna mig själv det Flört). Min mens kom den här månaden lite tidigare än vanligt, så min ägglossning borde vara nu i slutet på maj. När har ni andra BIM nästa månad?

• Emeigh 89

Jag hoppar gärna in här! Vi ska börja försöka med syskon i juni. Jag är 26 år och min man är 32. Vi har en liten son som föddes januari 2013. Vi har båda fast jobb som sjuksköterskor och har precis köpt större hus där fler barn får plats :) förra gången tog det sig på andra försöker så vi hoppas det går lika smidigt nu. Vår son älskar bebisar och han kommer nog bli en fantastisk storebror.

• line89

Åh, vad roligt med försök till en tvåa! Glad Hur var vägen till er första graviditet, hur lång tid tog det för er?

• line89