• lindakarlsson4380

Bebisverkstaden börjar i juni 2015

Hej!

Jag och min sambo som båda är 23 år gamla har äntligen kommit överens att börja bebisverkstaden nästa månad. Jag studerar till sjuksköterska och hat gått halva utbildningen nu till juni. Vi har varit tillsammans i 8 år och bott tillsammans i 5 år.

Är det någon mer där ute som ska försöka bli med bebis nu i krokarna? :) vore roligt att följas åt och alla andra trådar är så pass mycket skrivna i redan så ville starta en helt ny så man kan vara med från början.

Förbereder ni er med någon speciellt? Jag har nyss beställt ägglossningstest och folsyra.

• Svar på tråden Bebisverkstaden börjar i juni 2015
  • carlini
    Fsake skrev 2015-08-26 14:08:16 följande:

Snart bim för mig, testar på söndag tänkte jag håll tummarna för denna gång!

Jag har bm på söndag. Jag tar ett test på tisdag morgon om mensen inte kommit tills dess. Hoppas vi plussar samtidigt :) Lycka till !
  • Marty88

Eftersom denna cykel varit så himla konstig vet jag inte riktigt när bim är, borde vara i början av veckan. Tog ett test igår, men tokblankt.. Även om det nog var för tidigt att testa (det var inte ett sånt testa tidigt-test), så blir det nog mens även denna gång. Inte så många försök kvar nu innan vi passerar datumet för BF vi hade i november, vore ju skönt att bli gravid innan dess...

• Fsake
    carlini skrev 2015-08-26 22:17:27 följande:
    Jag har bm på söndag. Jag tar ett test på tisdag morgon om mensen inte kommit tills dess. Hoppas vi plussar samtidigt :) Lycka till !
    Hoppas!
  • Yennie88

En vecka kvar till BIM, känner absolut ingenting utöver hunger, vilket inte är ovanligt för mig. Får se hur det utvecklar sig...

• Yennie88

BIM idag, blödningen verkar vara på intågande med mer smärta än vanligt. Inväntar blödningen och ny äl, nytt BIM 1/10 blir det då.

• Fsake