Om en person blir taggad sist i inlägg, betyder det någonting?
Som rubriken lyder :)
Om en person blir taggad sist, innebär det att det är den man sist tänker på?
Som rubriken lyder :)
Om en person blir taggad sist, innebär det att det är den man sist tänker på?
Det betyder att den taggade personen är hatad och att den bara blur taggad för att vara snäll, och att alla egentligen blur spyfärdiga vid tanken på den personen.
Det vet ju alla.
Japp, tänker på sist och gillar minst :D
När jag taggar så kan listan göra om sig själv ibland så att den jag taggat sist kommer först osv Men för mig är det inte den jag tänker på sist utan jag kör enligt förslagslistan jag får upp. Där den jag taggat mest kommer upp först.
Betyder att man står längst ner i näringskedjan. Vet precis hur känslan är, har fortfarande inte kommit över att mitt namn stod längst ner på taggningen efter helkvällen på Riche den 10 oktober 2014.
Oj! Tänk vad olika saker man funderar över i livet!
Tänk såhär, de man är rädda att glömma av att tagga för de inte är ens närmsta vän eller vad de nu kan vara, skriver man in först så man inte missar den. De som är självklara och står en nära kan man tagga sist för den riskerar man inte glömma att tagga
Ja fy sånt är elakt, man får inte tagga någon sist! Alla måste vara på förstaplatsen, man får liksom blanda bokstäverna så att allas namn är först. Fast då kommer ju någons bokstav sist istället så då är det helt enkelt bäst att använda helt andra namn. Fast då tror ju de taggade personerna som inte är taggade längre att man inte tycker om deras namn.
Då får man tagga smeknamnen, fast eftersom ingen ska vara sist så får man helt enkelt bestämma ett smeknamn som alla kan kallas, och då är alla först taggade.
Äh.. det är bara en kollega som alltid taggar mig sist...
Nu erbjöd jag skjuts till personalfesten på fredag och har vi surrat att vi ska vara hos en annan kollega innan, så skrev hon:
" Jaha, ska du också till Magnus? Jag åker gärna"
Va fan. Varför skulle jag inte det.