• Emma3

Vi som dricker.... CK-tråden part III

Jag hitta oxå hit
    Jag använder oxå stavmixern den är helt suverän.

Mina tider blir lite olika beroende på om jag jobbar dag elr kväll, När jag jobbar dag så blir det ganska många timmar i mellan men det kan inte hjälpas. Då blir det vid c.a 05, 12-13, 19.

Jobbar jag kväll så blir det 11, 17, 22. Är jag ledig tar jag vid 9-10, 14-15, 19.30.

• Emma3

Rödljus: Jag behöver inte alls mixa länge tills alla klimpar är borta. Jag häller i vattnet först och sen pulvret. Jag brukar lägga två isbitar i. Det går ju ganska fort att dricka ett glas så isen hinnar aldrig smälta helt.

Höstlöv: Det är bara undantag när jag dricker så sent som 22, det är bara när jag jobbar kväll, vilket brukar va 1 max 2 gånger i veckan. Annars brukar jag ta min sista 19-19.30 och det är ju inte så sent. Det hinner gå 3 timmar innan jag lägger mig så det är ingen fara

• Emma3

Jag har druckit ck i en vecka nu. Men har mens nu så det känns inte som jag gått ner något alls Har inte vågat väga mig än så jag väntar nog en vecka till innan jag gör det så att jag är säker på att jag gått ner något

• Emma3

Ja lite har man säkert gått ner, byxorna sitter lite lösare men jag tänker inte väga mig förrens mensen är borta. Blir alltid lite svullen om magen då. Så jag kanske väger mig på söndag elr måndag blir spännande

• Emma3

Jag tycker bäst om mintchoklad, jordgubb och har faktiskt börjat gilla vanilj mer och mer (tyckte inte alls bra om den i början)

Banan och gräddkola är helt ok. Så har jag två kyckling oxå men har inte smakat den ännu.

Har börjat komma igång med träning lite nu dom senate 3 dagarna. Har ju en motioncykel hemma. Cykla 30min igår + en promenad på c.a 1timme. Och nu på morgonen har jag cyklat 30 min tänkte göra det en gång till ikväll.

• Emma3

Nilla: Japp jag är här med!

ZaraÖ: Jag kör ren kur är på dag 9 idag. Ska köra iallafall 3 veckor sen får jag se, så jag har 12 dagar kvar då känns inte som så mycket. Så det här klarar jag, har inte fallit för frestelse ännu iallafall Frågan är bara hur mycket jag gått ner efter dessa 3 veckorna. Vill gå ner minst 10 kg så jag lär fortsätta tills jag gått ner de.

Linda: Ja jag är oxå imponerad 30 kg är inte dåligt

• Emma3

Mella: Härligt med tre veckor avklarade Och grattis till att ha varit rökfri i 2 år. Försöker få min pappa att sluta men det är inte lätt.

Själv är man inne på den 10:e dagen. Känns bra, mensen är på väg bort oxå så då kanske man börjar känna sig lite smalare oxå Har inte vägt mig någon gång ännu har inte vågat ifall jag blir besviken. Men på tisdag tror jag de är dax

• Emma3

Grattis till jobbet rödljus!

Usch idag är det ingen bra dag, min 11:e känner mig så hungrig och sugen på att tugga på något. Det bara vattnas i munnen på mig att tänka på en god sallad

Aja nu ska jag gå iväg och trampa på min motionscykel..

• Emma3

Har kommit igång ganska bra med träningen nu vilket känns skönt. Förra veckan cyklade jag på mortionscykeln 5 dagar, cyklar då 30 min. Ska försöka göra det varje dag denna vecka. Idag ska jag oxå gå en långpromenad hade jag tänkt då vädret ser rättså skönt ut.

Är nu inne på min 12:e dag har fortfarande inte vägt mig tänkte göra det imorgon.
    Men jag tog mått runt midjan ja där jag är som tjockast och jag hade minskat 3,5 cm så det var kul

Hoppas alla har en bra dag!

• Emma3

Hejsan allihopa!

Nu är det sista dagen på 2:a veckan, tiden går rätt fort ändå.
    Vägde mig för första gången igår och det det visade - 4,5 kilo. Så lite mer än 2 kilo i veckan. Finns ju de som går ner mer i veckan men jag är nöjd, är under 70 nu iallafall
    Och midjemåttet visade -3,5 cm

Svar på tråden Vi som dricker.... CK-tråden part III