• snusfia

Vi som dricker.... CK-tråden part III

jag äter mina 10,14 och 18.
    passar mig bäst.

"If you're right 98% of the time, why quibble about the remaining 3%?"
  • snusfia

inte rättvist :(
    jag snusade ju och sen flyttade jag till england och här säljs ju inte det så jag importerade. sen slutade jag för vi skulle ha barn, sen började jag, sen slutade jag för vi skulle ha barn igen.
    var i sverige över jul och då snusade jag lite igen. får passa på när jag är hemma i götet.

"If you're right 98% of the time, why quibble about the remaining 3%?"
  • snusfia

tråkigt. vet inte hur länge det kan hålla i sig.
    har du mätt dig för även om du står still i vikt så kan man ändå minska i centimeter.
    fast du tränar ju så mycket så det är säkert en massa muskler som växer på dig nu :)

• snusfia

nu har jag varit och vägt mig och trots att jag faktiskt har känt hunger hela vecka så blev det ett toppenresultat -3.6 kg
    nu har jag gått ner 24 kg sammanlagt

• snusfia

peand
    kämpa på!!! hur går deet första dan?

linda
    kämpa på du oxå. inte långt kvar till ditt delmål

rödljus
    vet att det är svårt men förösk att inte lyssna på demonerna i huvet. vet själv hur det är ibland.

• snusfia

höstlövet
    förstår precis vad du menar. tycker oxå det är jobbigt när man går bort och blir bjuden på mat men det fixade ju din svärmor bra
    ibland är dom bra att ha iaf Flört

zzara
    andra dan idag, hur känns det?

• snusfia

jag började 18 nov, gjorde tre veckor uppehöll över jul, CK igen, uppehöll en vecka i början av feb pga min födelsedag och sen på´t igen.
    och jag har inte direkt ätit nyttigt dom veckorna Förvånad njutit av allt möjligt Skrattande
    så det har gått hyfsat fort ändå tycker jag allt

• snusfia

peand
    då ska du gå in och kolla i mitt galleri....

kämpa på imorgon. du är inte klokFlört ett dubbelpass..

zzara
    tackar Glad

"Children seldom misquote you. In fact, they usually repeat word for word what you shouldn't have said."
Svar på tråden Vi som dricker.... CK-tråden part III