Jösses tjejer vad ni är duktiga! Blir så imponerad! Otroliga resultat
Jossebell: 5 veckor ren kur hitills och du ska köra 6 veckor till! Det är starkt jobbat. Hur mycket har du gått ner hittills?
Linda: 30 kilo! Jag bara gapar. Och att du dessutom lyckas spotta ut nybakat bröd, vilken karaktär. Tror inte jag skulle klara av att motstå ens lukten av nybakat.
ZaraÖ: 21 kilo på bara 3 månader efter förlossningen, det är ju ett snitt på 7 kilo per månad! Själv drog jag på mina graviditetskilon i många år.
Ni är ena riktiga inspirationskällor!
Jag började på ren kur i onsdags, så jag är bara på min tredje dag än så länge. Har inte kunnat sova mer än några timmar inatt, är så pigg och rastlös. Har hört att man kan bli pigg av ren kur, men efter så kort tid och så otroligt svårt att sova? Har hur mycket energi som helst idag. Är nästan jobbigt.
Jag tänkte försöka köra ren kur i 3 veckor iallafall för att sedan gå över till kombinerad kur blandad med viktväktarmetoden. Jag får se hur det går. Har som första mål att gå ner till BMI 25, vilket blir lite drygt 10 kilo. Sen får jag se vad som är lämplig vikt. Vågar inte sikta för högt så här i början.