• Alias majsias

Heterosexualitet=tråkigt?

Ja, är det bara jag som tycker att det borde vara tråkigt att vara hetero? Jag är bi, och för mig känns det självklart att man kan älska någon av samma kön. Om man är homo eller bi så tar man iallafall inte förgivet att alla andra är hetero. Så alltså, många heteros har inte ett helt grepp om verkligheten. Ännu värre med homofober, usch! Homofober kallar jag för heterojävlar. Och NEJ säger INTE att hetero är dålig, det är lika bra som allt annat, men jag är glad att jag inte är hetero. Synd att inte alla har ett grepp om verkligheten... Hur är det med er, någon som tänkt såhär?

Vad fan är alias??
  • Svar på tråden Heterosexualitet=tråkigt?
  • Anonym (Anabolakillen)
    Alias majsias skrev 2015-05-07 17:02:18 följande:

Ja, är det bara jag som tycker att det borde vara tråkigt att vara hetero? Jag är bi, och för mig känns det självklart att man kan älska någon av samma kön. Om man är homo eller bi så tar man iallafall inte förgivet att alla andra är hetero. Så alltså, många heteros har inte ett helt grepp om verkligheten. Ännu värre med homofober, usch! Homofober kallar jag för heterojävlar. Och NEJ säger INTE att hetero är dålig, det är lika bra som allt annat, men jag är glad att jag inte är hetero. Synd att inte alla har ett grepp om verkligheten... Hur är det med er, någon som tänkt såhär?

Du verkar vara riktigt knäpp, tror du själv att ditt bögande är normalt?
    På mitt gym så är alla grabbar homofober, det är självklart för riktiga män att man ogillar fikusar. 
  • Anonym (Seg_deg)

Så värst tråkigt är det inte om man har provat alternativet.

• Herrn i unform
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-05-07 17:17:44 följande:
    Du verkar vara riktigt knäpp, tror du själv att ditt bögande är normalt?
    På mitt gym så är alla grabbar homofober, det är självklart för riktiga män att man ogillar fikusar. 
    De kan väl inte vara homofober eftersom du i varenda tråd du inte gillar hotar med att de ska sätta på vederbörande skribent (oftast en annan man, som ni riktar era upphetsningar mot). 
    Och om man vill sätta på män så är man väl bs eller homosexuell, eller? Eller en dominant kvinna som har strap-on på..så take your pick :D.. 
    Du borde nog ta dig ett snacka med dina "grabbar" på var de ligger åt för håll, eller passa dig för att tappa tvålen i gymduschen ;)..
  • Anonym (T)

Inte mer tråkigt än att vara homo eller bi antar jag. Jag trivs som hetero. Jag tänder på män men inte på kvinnor helt enkelt.

• Anonym (Anabolakillen)
    Herrn i unform skrev 2015-05-07 17:38:36 följande:
    De kan väl inte vara homofober eftersom du i varenda tråd du inte gillar hotar med att de ska sätta på vederbörande skribent (oftast en annan man, som ni riktar era upphetsningar mot). 
    Och om man vill sätta på män så är man väl bs eller homosexuell, eller? Eller en dominant kvinna som har strap-on på..så take your pick :D.. 
    Du borde nog ta dig ett snacka med dina "grabbar" på var de ligger åt för håll, eller passa dig för att tappa tvålen i gymduschen ;)..
    Har varit borta från detta homoforum länge nu och direkt får man se denna fikusen Herr i uniform.

Förstår du inte att ingen vill läsa om ditt bögande?
    Gå och sug på din kille istället för att reta upp mig din jävla polykuksugare. 
  • Herrn i unform
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-05-07 17:59:37 följande:
    Har varit borta från detta homoforum länge nu och direkt får man se denna fikusen Herr i uniform.

Förstår du inte att ingen vill läsa om ditt bögande?
    Gå och sug på din kille istället för att reta upp mig din jävla polykuksugare. 

Men nu förstår jag inte. Om tråden handlar om heterosexuella kontra andra läggningar, och du inte gillar att läsa om att andra har andra läggningar. Vad tusan gör du inne på en tråd som handlar om det?

Och om du inte är lagd åt andra håll, och du ständigt hotar trådskrivare med din så kallat kåta gubbar på gymmet som ska sätta på allt och alla, varför babblar du på om att de ska göra just det då? Du talar ju bara emot dig själv hela tiden och aldrig någonsin har du kommit med ett enda konstruktivt inlägg som fört diskussionerna framåt. 

Varför inte försöka vara lite vettig istället? Det kan inte vara bra för ditt blodtryck att ständigt vara arg på gymmet..

• Anonym (?)
    Alias majsias skrev 2015-05-07 17:02:18 följande:

Jag förstår inte. Så om du, som är bi, skaffar ett förhållande med någon av motsatt kön har du då det lika tråkigt som du anser att jag har? Eller att alla som är tillsammans med en person har tråkigt? "Ju fler man kan knulla runt med desto rikare liv?"

• fluu

Nej, det är nog inte tråkigt alls. Eftersom det är lika sant för dem som bisexualitet är för dig.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • AnnaZL
    Herrn i unform skrev 2015-05-07 18:16:27 följande:

Men nu förstår jag inte. Om tråden handlar om heterosexuella kontra andra läggningar, och du inte gillar att läsa om att andra har andra läggningar. Vad tusan gör du inne på en tråd som handlar om det?

Och om du inte är lagd åt andra håll, och du ständigt hotar trådskrivare med din så kallat kåta gubbar på gymmet som ska sätta på allt och alla, varför babblar du på om att de ska göra just det då? Du talar ju bara emot dig själv hela tiden och aldrig någonsin har du kommit med ett enda konstruktivt inlägg som fört diskussionerna framåt. 

Varför inte försöka vara lite vettig istället? Det kan inte vara bra för ditt blodtryck att ständigt vara arg på gymmet..

Ju mer öppet homofobt en man beter sig, destå större är sannolikheten att han är homosexuell och inte vågar komma ut. Så det är inte så konstigt att han dras till diskussioner med homosexuella ämnen.
  • Anonym (dean)

Tänker väl mer att det är konstigt att inte fler är nyfikna och tända på båda könen Tungan ute

• agentx9

Jag älskar både män och kvinnor i min omgivning. Men känner ingen sexuell attraktion till män. Så det hade varit tråkigt för mig att ha homo sex.

Trivs väldigt bra med att vara heterosexuell.

• Anonym (Anabolakillen.)
    AnnaZL skrev 2015-05-07 21:24:19 följande:
    Ju mer öppet homofobt en man beter sig, destå större är sannolikheten att han är homosexuell och inte vågar komma ut. Så det är inte så konstigt att han dras till diskussioner med homosexuella ämnen.
    Vad i helvete!
    Du kallar en av de tuffaste och manligaste för en fikus!
    Hade du sett mig så hade du förstått att jag är så mycket mycket antifikus som det går.

Alla ni fikusar i denna tråd kanske borde förstå att det inte är så normalt att andra män vill stoppa snabeln i andra män, Kan ni inte förstå det för helvete!
  • Anonym (Pan)

Tråkigt och tråkigt. Nja. Jag tycker däremot det är lite konstigt att vissa människor bara dras till ett kön. Men det har nog att göra med att jag själv dras till personer oavsett kön. Jag förstår inte hur man bara kan vara intresserad av män/kvinnor.

Till skillnad från bisexuella som attraheras av män/kvinnor så kan jag dessutom bli attraherad av transpersoner. För mig spelar det verkligen ingen roll vad personen har mellan benen eller för identitet innanför pannbenet. Tycker jag om personen och vill ligga med den så är det så bara.

• Anonym (Trans Istor)

Jag har också tänkt på det. Att heterosexualitet är så trist, torrt, vanligt och så jävla tråkigt normalt! Är själv homosexuell men är livrädd att det ska bli vanligare än det är för då kanske jag kommer tycka att det med är trist och tråkigt. Man vill ju vara speciell och annorlunda, sticka ut lixom. Lite av spänningen ligger ju i det att inte vara som alla andra.

Fast jag vet inte, jag kanske egentligen är hetero. Är nämligen transgender från tjej till kille. Men grejen är att jag gillar tjejer. Tycker killar är jättefula, håriga och sen den där sliskiga slemmiga snabeln som dinglar framför de två skumma knölarna de har med hår på. Jag känner mig som en man, tänker som en man och har manliga intressen men skulle aldrig vilja se ut som en bara för det!!! Är så otroligt tacksam jag föddes med en gorgeous kvinnokropp så att jag helt legitimt faktiskt kan både raka benen och sminka mig, samtidigt som jag får ligga med de vackraste varelserna kvinnorna Det värsta med det däremot är att massor av män försökt ragga på mig. Då undrar jag alltid om de är bögar!?

• Herrn i unform
    Anonym (Anabolakillen.) skrev 2015-05-09 16:20:12 följande:
    Vad i helvete!
    Du kallar en av de tuffaste och manligaste för en fikus!
    Hade du sett mig så hade du förstått att jag är så mycket mycket antifikus som det går.

Alla ni fikusar i denna tråd kanske borde förstå att det inte är så normalt att andra män vill stoppa snabeln i andra män, Kan ni inte förstå det för helvete!

Men nu gick det väl för fort när du tänkte igen. Om det nu inte är normalt, och att inga män vill göra det. Varför drar du konstant in dina "gubbar" på gymmet i att de ska gruppknulla andra skribenter?? 
    Hur tänkte du där, för jag får det inte riktigt att gå ihop. Har du hamnat i yrket som böghallick?

Aaah, så du menar alltså att det bara är mäns homosexualitet som är onormal, inte kvinnors. Ja det var ju gentilt av dig må jag säga.

• AnnaZL
    Herrn i unform skrev 2015-05-09 18:37:55 följande:

Men nu gick det väl för fort när du tänkte igen. Om det nu inte är normalt, och att inga män vill göra det. Varför drar du konstant in dina "gubbar" på gymmet i att de ska gruppknulla andra skribenter?? 

Hur tänkte du där, för jag får det inte riktigt att gå ihop. Har du hamnat i yrket som böghallick?

Aaah, så du menar alltså att det bara är mäns homosexualitet som är onormal, inte kvinnors. Ja det var ju gentilt av dig må jag säga.

• StarDuzt

Nu talar StarDuzt för männen-
    Kvinnor Kom IGEN o Ge Er Syn

Det ärju  SkiitTråkigt att vara Hetero

Som man har man Bara EN KUUUK
    o som Kvinna har man Baaraaa ETT HÅÅL

Men som HomoFilur - har man BÅÅÅÅDEEE
    KUL och HÅL - OCH DET GEEER OAAAANAAADEE
    MÖJLIGHETER  Quote DanskBösse vars kunskaper/
    idéer/snanning/villfarelser sprids i Kunskapskanalen och för
    barnen som kanalen är till för

• AnnaZL
    StarDuzt skrev 2015-05-10 09:24:34 följande:

Nu talar StarDuzt för männen-

Kvinnor Kom IGEN o Ge Er Syn

Det ärju  SkiitTråkigt att vara Hetero

Som man har man Bara EN KUUUK

o som Kvinna har man Baaraaa ETT HÅÅL

Men som HomoFilur - har man BÅÅÅÅDEEE

KUL och HÅL - OCH DET GEEER OAAAANAAADEE

MÖJLIGHETER  Quote DanskBösse vars kunskaper/

idéer/snanning/villfarelser sprids i Kunskapskanalen och för

barnen som kanalen är till för

Läs på lite om kvinnors anatomi.

Det går också utmärkt att ha sex utan att använda varesig kuk eller hål.
  • StarDuzt

Jag citerade bara vad som framkom i Kunskapskanalen
    o vad de danske bösserne siger

o inte var jag själv står - det vet nog de flesta som läser
    vad StarDuzt skriver

PS - StarDuzt älskar bögar o bögeriet o tycker alla män
    i hela världen skall vara bögar - jävlar vad brudar det blir
    över till StarDiuzt dåå - o som bjuder StarDuzt på resor
    över hela världen

• Anonym (Alias majsias)

Gott folk! Det är jag, TS. Jag ber om ursäkt att jag förklarade mig dåligt i starten. Jag menar inte att det är tråkigt på det sättet, utan mer märkligt att de flesta bara tänder på någon av motsatt kön. Men det är väl av naturen antar jag. Har sett att några här snackar om bögeri o bögera. Detta handlar inte om att jag är en bög som dissar heteros. Jag är ingen bög och kan inte heller vara det eftersom jag är kvinna. Men iallafall, skulle jag förklarat bättre, var väl bara på dåligt humör. Men vad jag vill påpeka är att om man är homo/ bi/trans/pan eller något icke hetero, så har man ofta ett annorlunda sätt att se på saker. Om jag var hetero skulle jag inte vara här just nu. Jag stör mig på heteronormen och homofober, som sagt tidigare. Det är homofober som bör skaffa ett liv. Glömde också att tillägga att denna tråd är till för ICKE HETEROS att säga vad de tycker, vilket några har gjort :). Men heteros kan förstås inte tycka att det är konstigt eller lite trist på något sätt eftersom HETROS INTE ÄR NÅGOT ANNAT SÅ DÅ KAN DE INTE TYCKA NÅGOT. Så, man får också veta hur det är att älska någon av samma kön. Är väll samma. Jag vill vara bi och är så jävla lycklig att jag inte är hetero, för att jag är bi. Tydlig nog nudå kanske.

Svar på tråden Heterosexualitet=tråkigt?