• AnnaZL

Heterosexualitet=tråkigt?

Herrn i unform skrev 2015-05-07 18:16:27 följande:

Men nu förstår jag inte. Om tråden handlar om heterosexuella kontra andra läggningar, och du inte gillar att läsa om att andra har andra läggningar. Vad tusan gör du inne på en tråd som handlar om det?

Och om du inte är lagd åt andra håll, och du ständigt hotar trådskrivare med din så kallat kåta gubbar på gymmet som ska sätta på allt och alla, varför babblar du på om att de ska göra just det då? Du talar ju bara emot dig själv hela tiden och aldrig någonsin har du kommit med ett enda konstruktivt inlägg som fört diskussionerna framåt. 

Varför inte försöka vara lite vettig istället? Det kan inte vara bra för ditt blodtryck att ständigt vara arg på gymmet..

Ju mer öppet homofobt en man beter sig, destå större är sannolikheten att han är homosexuell och inte vågar komma ut. Så det är inte så konstigt att han dras till diskussioner med homosexuella ämnen.
  • AnnaZL
    Herrn i unform skrev 2015-05-09 18:37:55 följande:

Men nu gick det väl för fort när du tänkte igen. Om det nu inte är normalt, och att inga män vill göra det. Varför drar du konstant in dina "gubbar" på gymmet i att de ska gruppknulla andra skribenter?? 

Hur tänkte du där, för jag får det inte riktigt att gå ihop. Har du hamnat i yrket som böghallick?

Aaah, så du menar alltså att det bara är mäns homosexualitet som är onormal, inte kvinnors. Ja det var ju gentilt av dig må jag säga.

• AnnaZL
    StarDuzt skrev 2015-05-10 09:24:34 följande:

Nu talar StarDuzt för männen-

Kvinnor Kom IGEN o Ge Er Syn

Det ärju  SkiitTråkigt att vara Hetero

Som man har man Bara EN KUUUK

o som Kvinna har man Baaraaa ETT HÅÅL

Men som HomoFilur - har man BÅÅÅÅDEEE

KUL och HÅL - OCH DET GEEER OAAAANAAADEE

MÖJLIGHETER  Quote DanskBösse vars kunskaper/

idéer/snanning/villfarelser sprids i Kunskapskanalen och för

barnen som kanalen är till för

Läs på lite om kvinnors anatomi.

Det går också utmärkt att ha sex utan att använda varesig kuk eller hål.
Svar på tråden Heterosexualitet=tråkigt?