• agentx9

Webcamsex

Går ni igång på att onanera med främlingar på camchattar?

Själv tycker jag att det är grymt upphetsande.

• Svar på tråden Webcamsex
  • MammAmma

Nej, inte det minsta. Främlingar kan inte hetsa upp mig, oavsett hur de ser ut, jag måste ha ett personligt intresse till personen ifråga. Jag är dessutom varken exhibitionistiskt eller voyeuristiskt lagd.

• agentx9
    MammAmma skrev 2015-05-09 11:03:51 följande:

Nej, inte det minsta. Främlingar kan inte hetsa upp mig, oavsett hur de ser ut, jag måste ha ett personligt intresse till personen ifråga. Jag är dessutom varken exhibitionistiskt eller voyeuristiskt lagd.

Alla är vi olika. Å tur är väl det.
  • Anonym (klart det)

Du är med andra ord en ganska tråkig person?
  • MammAmma
    Anonym (klart det) skrev 2015-05-09 12:35:37 följande:

Du är med andra ord en ganska tråkig person?

Tja, om man är tråkig för att man inte går igång på att visa upp sig själv och se andra, så är jag väl det då.
  • lavendel

Jag kan uppleva det som härligt ;) Har dock inte hänt så ofta...har cammat med ett par okända sen några flickvänner och kan!

• Smecker

Eftersom det är person/personlighet jag tänder på och inte en uppsättning anonyma hål så nej.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • A.K.

Men amatörporr inspelad via webcam går bra?
  • MammAmma
    A.K. skrev 2015-05-09 23:37:51 följande:

Men amatörporr inspelad via webcam går bra?

Sure. Homemade som homemade. Vilken sorts kamera som använts vid inspelningen är för mig egalt.
  • Anonym (Vill testa)

Tips på bra sida?

• Anonym (Testa denna...)
    Anonym (Vill testa) skrev 2015-05-11 14:53:43 följande:

Tips på bra sida?

tiptopcams.com Var ett par tjejer här från forumet som jobbade där. Tog ett par shower själv där, dock inte från de tjejerna som finns här på sidan, men de shower jag såg var riktigt heta! :D
  • damir6989
    Anonym (Testa denna...) skrev 2015-05-11 15:01:06 följande:
    tiptopcams.com Var ett par tjejer här från forumet som jobbade där. Tog ett par shower själv där, dock inte från de tjejerna som finns här på sidan, men de shower jag såg var riktigt heta! :D
    Riktigt bra skit! :D
  • Puppetmaster

BUMP!

Kanske inte att onanera framför främlingar men däremot kul att spela in egna filmer. 

Svar på tråden Webcamsex