Webcamsex
Går ni igång på att onanera med främlingar på camchattar?
Själv tycker jag att det är grymt upphetsande.
Går ni igång på att onanera med främlingar på camchattar?
Själv tycker jag att det är grymt upphetsande.
Nej, inte det minsta. Främlingar kan inte hetsa upp mig, oavsett hur de ser ut, jag måste ha ett personligt intresse till personen ifråga. Jag är dessutom varken exhibitionistiskt eller voyeuristiskt lagd.
Nej, inte det minsta. Främlingar kan inte hetsa upp mig, oavsett hur de ser ut, jag måste ha ett personligt intresse till personen ifråga. Jag är dessutom varken exhibitionistiskt eller voyeuristiskt lagd.
Du är med andra ord en ganska tråkig person?
Jag kan uppleva det som härligt ;) Har dock inte hänt så ofta...har cammat med ett par okända sen några flickvänner och kan!
Älskar detta jag med. .skönt och spännande
Eftersom det är person/personlighet jag tänder på och inte en uppsättning anonyma hål så nej.
Men amatörporr inspelad via webcam går bra?
Tips på bra sida?
Tips på bra sida?
BUMP!
Kanske inte att onanera framför främlingar men däremot kul att spela in egna filmer.