Fortvårtor
Hej,
Har sedan jag var barn alltid haft problem med fotvårtor. Nu är jag 30+ och har fortfarande problem med detta.
Inget jag gör hjälper. De kommer alltid tillbaka, antingen på samma ställe, eller på ett nytt.
Har testat vårtmedel med salicylsyra (helt värdelöst för övrigt), gått till dermatolog och fryst vårtorna vid 2-3 tillfällen (hjälpte inte alls), testat frysgrejs man köper på apoteket (pengarna i plånboken försvann - inte vårtorna!) och Vårtfri (funkar skapligt men de kommer alltid tillbaka på samma eller annat ställe).
Vid samtliga metoder har jag filat, lagt på nytt medel och filat och... ja, enligt konstens alla regler och helt enligt anvisning på förpackning.
Är så sjukt trött på dessa vårtor och förstår inte varför dom inte försvinner. Var kommer dom ifrån?? Vistas inte barfota i allmänna utrymmen och går jag och badar har jag ALLTID tofflor på mig. Varken min man eller våra barn har vårtor. Jag går med plåster på dom jävlarna 24/7 för att inte smitta man och barn eller mig själv.
Mina fötter känns konstant äckliga och jag vill bara att vårtfan ska försvinna. Just nu har jag fem stycken. Orka!
Råd?
Tack på förhand