• Jamilia

    Hur tidigt plussade ni med RFSU's vanliga gravtest?

    Hej på er! Är det OK om jag hänger med här i tråden? Har själv BIM den 16 ca! Har hemma 6 st RFSU-test! Gillar att testa!!

  • Jamilia

    Haha, blev bara så passande, samma tester och samma BIM ungefär!

  • Jamilia
    aussies skrev 2015-05-11 19:45:44 följande:

    Det går superbra det! Ska du också testa imorn på morgonen då? :D

    Jag brukar inte ha symptom innan mens heller så vet inte vad jag ska tro :p Har inte ont nånstans just nu. Så är inte så hoppfull på ett +, just nu vill jag bara vet om jag är gravid eller inte!


    Kul! Hej på er båda! Ja, hade ändå tänkt testa imorgon bitti, är lite av en testgalning men nu har jag ändå inte börjat supertidigt denna gång, hehe! har en dotter sen tidigare men jag har haft jättesvårt att bli gravid, tog lång tid. Nu har vi försökt sen förra sommaren, så jag har inga högre förhoppningar om just denna månad, men vi får se helt enkelt!

    Så svårt med symtom, någon månad tidigare var jag verkl skengravid med en massa konstiga känslor i kroppen! Nu har jag ömma bröst, lite mer än vanligt, får se om det är mens-känningar el ngt annat!
  • Jamilia
    aussies skrev 2015-05-11 18:41:06 följande:

    Kul! :D

    Nej inga än! Sist jag var gravid (slutade i missfall) kände jag inget före BIM tror jag, fick runt BIM och efter sjukt ont i brösten och dom blev större och svullna. I övrigt hade jag inga symptom (var gravid till vecka 10), ev humörssvängningar men inget illemående eller så. Själv då?


    Beklagar missfall, jag fick själv ett i v 10+5, inge kul!
  • Jamilia
    aussies skrev 2015-05-11 20:33:43 följande:

    Var också i vecka 10, så hemskt :( Fick dessutom åka in med ambulans och få morfin pga extrema kramper i livmodern. Visade sig att det fastnat massa rester i livmoderhalsen så det var tvärstopp, aldrig haft så ont i mitt liv..


    Åhhhh, fy och usch!!!! vilken pärs! Beklagar verkligen!! Sorgligt och smärtsamt!! fick de ut allt sen? När hände det? Mitt var i augusti 2010, så det är längesen nu!
  • Jamilia

    Jag hade lite tur i oturen kan man säga, började blöda hemma fred kväll, kom igång mer under lördagen och tidigt söndag morgon kom allt ut av sig själv! Så det gick bra el vad man ska kalla det! Åkte in till gyn några dagar senare på efterkoll och de hittade inga rester, så det var skönt under omständigheterna!

  • Jamilia


    Haha, jag med tyvärr, helt blankt på BIM -4.... Hoppas kan man ju alltid men tror inte jag är gravid denna månaden!
  • Jamilia

    Men jag tror iofs att det finns hopp fortfarande, inte alla som plussar så tidigt som BIM -5 tex! Så vi håller tummarna ett tag till tycker jag!!! Vet inte om jag känner mig så värst gravid men man får hoppas!!!

  • Jamilia
    teessii skrev 2015-05-12 11:43:57 följande:

    Jag testade också negativt idag! Funderar på att ca CB digital imorgon. Är det negativt så är det väl bara att vänta in mensen :P


    Usch, har tagit så många cb digital och fått "inte gravid"... Känns extra trist på ngt sätt att få det så uppenbart negativt! Men man slipper ju klart analysera minsta lilla antydan till svagt streck!
  • Jamilia
    aussies skrev 2015-05-12 10:34:39 följande:

    Jag känner mig inte alls gravid så har inte så stora förhoppningar.. Menmen, får se om mensen kommer :) kommer den inte innan söndag så testar jag igen på söndagmorgon.


    Ja, jag tror jag kommer göra ungefär detsamma! Tror inte det blivit ngt heller för min del dock...
  • Jamilia
    aussies skrev 2015-05-13 12:23:28 följande:

    Inget för mig den här månaden, mensen kom nu.. :( Var kanske dumt att hoppas så mycket den här månaden, det är första försöket efter missfallet. Men har läst om så många som blir gravida direkt efter, men inte jag tydligen..


    Typiskt, tråkigt!!

    Ny månad kommer, nya chanser då!! <3

    Hoppas måste man få göra, jag och sambon har försökt i jättemånga månader, jag hoppas fortf varje gång!! vi lyckades inte direkt efter mitt missfall, vissa gör, vissa gör inte! Men kanske nästa månad, det är ju det som är spännande!!
  • Jamilia

    [quote=75292625][quote-nick]teessii skrev 2015-05-13 09:51:05 följande:[/quote-nick][/quote]

    Åhh, tråkigt!! men dom sagt, ny månad, nya chanser!! <3 Håller tummarna för er!!

  • Jamilia
    teessii skrev 2015-05-16 16:43:16 följande:

    Blev osäker på mina test av RFSU så köpte CB digital också :D


    Ahhhhh, jisses, stort grattis!!!! <3

    Ska verkl inte ge upp för tidigt!!! Härligt för er!!!
  • Jamilia

    Haha, vilken solskenshistoria, teessi! Gud va roligt för er att det tog en vändning till det bättre!!

Svar på tråden Hur tidigt plussade ni med RFSU's vanliga gravtest?